Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در این شهرستان فضای درمانی مناسبی نداریم و از مجموع 800 تخت در جنوب استان حتی یک تخت برای بیماری‌های عفونی وجود ندارد.

به گزارش رکنا، دکتر محمد مهران امینی فرد در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: پیگیر ساخت دو انسکتاریوم در ایرانشهر و چابهار هستیم که با کمک معاونت سیاسی اجتماعی استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان پیگیری‌ها برای راه اندازی آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، بیماری تب دانگ به دلیل شرایط آب و هوایی چابهار برای رشد و تکثیر پشه ناقل آئدس در این شهر بسیار جدی است، باید به این موضوع پرداخت، حاشیه نشینی در این شهر خود می تواند سبب تشدید این بیماری شود.

وی تصریح کرد: وجود لاستیک ها در این محیط و روش نگهداری آب در چابهار که عمده آن به صورت آب انبارهای رو باز است نیز مشکل ساز شده است. این موضوع بسیار جدی است و باید کارگروهی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در چابهار تشکیل شود زیرا رفع آن به تنهایی در توان دانشگاه علوم پزشکی نیست و کمک همه مسئولان استان را لازم دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: موضوع کنترل با بیماری تب دانگ که از طریق پشه ناقل آئدس منتقل می شود، در جلسه قبل، مطرح و قرار شد با حضور جمعی از مسئولان کشوری، کارگروهی در چابهار برگزار شود و در این برنامه قرار بود راه‌اندازی بخش عفونی و اتاق ایزوله در شهرستان های جنوب استان بررسی شود که این برنامه به تاخیر افتاد.

دکتر سید محمد هاشمی شهری در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان افزود: ساخت انسکتاریوم به عنوان بزرگ ترین انسکتاریوم در جنوب شرق کشور در زاهدان در دست اجرا و در سراوان در دستورکار است.

وی ادامه داد: باید بررسی شود که سازمان برنامه و بودجه برای ساخت بخش عفونی با اتاق های ایزوله استاندارد چه کمکی می‌تواند انجام دهد چرا که ساخت بخش ایزوله با دیگر بخش‌ها متفاوت است و هزینه های زیادی دارد. اگر مشکل مالی رفع شود ساخت این بخش شروع می‌شود که نیاز همه شهرهای استان است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اطلاعات سپاه " دکتر " میلیاردر را دستگیر کرد + عکس شکنجه مرگبار حدیثه دختر مشهدی در خانه مرد غریبه / راز سیخ داغ لو رفت ! + عکس بازرس برق راز خانه شیطان در میدان ونک را لو داد / قرار بود برق آن خانه قطع شود ! ماجرای تصویر سلطان سکه در حرم امام رضا(ع) چه بود؟ زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان اعلام شد +جزییات ماجرای اقدام شیطانی چند بسیجی با دختر بهایی کُرد قصاب مشهدی سگ ها را سلاخی می کرد! / گوشت سگ با قیمت 36 هزارتومان + عکس وحشتناک نقشه زن شیطان برای میوه فروش تهرانی/ این زن 25 ساله او را برای ماساژ به خانه برد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس جسد سلاخی شده یک مرد وسط پیاده رو / در آبسرد رخ داد شیلا با حرف های تحریک آمیزش مرا وسوسه کار شیطانی کرد+ عکس سقوط هولناک شیشه پنجره طبقه ۱۶ هتل بر سر یک زن عابر + عکس جسد در پیاده رو این مرد آبروی ایرانی ها را در ژاپن برد فرید متهم اعدامی وقتی مرد غریبه را در کنار همسرش دید در خانه را روی آنها قفل کرد و ... کشف جسد برهنه سعید داخل پژو / در خانه مجردی پسران چه اتفاقی رخ داد؟+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت امنیت غذایی سیاسی پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان شهرستان بیماری استان عکس مرد زن یک زن مشهد زن جوان سگ غیرمجاز ساختمان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند