Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در نشست شورای راهبری جمعیت استان قزوین افزود: نمودار های جمعیتی در کشور و قزوین آینده خوبی را نشان نمی دهند و براین اساس در دهه های آینده جمعیت سالمندی از جوانان پیشی می گیرد.
وی اضافه کرد: در سال 1420 متولدین دهه 60 شمسی که از فراوان ترین گروه های سنی هستند حداقل 60 سال خواهند داشت و این وضعیت خوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهدی ادامه داد: برای افزایش نرخ جمعیت کشور باید همه امکانات به طور متناسب رشد یابد و همه دستگاه ها اقدامات لازم را پیش بینی و اجرا کنند.
وی با بیان اینکه بارداری های ناخواسته راه حل افزایش جمعیت نیست، گفت: مهم ترین مساله در این خصوص، نا آگاهی جامعه است به طوری که اگر آگاهی و دانش خانواده ها بالا باشد شاهد حاملگی های ناخواسته و هر مساله برنامه ریزی نشده دیگر نخواهیم بود.
زاهدی افزود: به منظور مدیریت و برنامه ریزی هرچه بهتر در حوزه جمعیت، در کنار سیاست گذاری مراجع بالادستی باید آموزش های پیش از ازدواج با جدیت و کیفیت بیشتری تقویت شود.
استاندار قزوین افزود: به نظر می رسد در راستای رسیدن به تصمیمات بهتر در خصوص سیاست های جمعیتی، برگزاری نشست های تخصصی و کارشناسی با حضور صاحب‌نظران و نخبگانی خارج از دستگاه ها مفید و موثر باشد.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ازدواج استان قزوین افزایش جمعیت جامعه خانواده جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین

علی رمضانپور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: چهار میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در سال جدید نسبت به فرودین ماه سال گذشته که دو میلیون و ۶۷۸ هزار قطعه بوده رشد ۶۳ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: این میزان جوجه ریزی در۱۹۰ واحد مرغداری نیمچه گوشتی فعال استان انجام شده که بیشترین پراکنش در شهرستان‌های قزوین و تاکستان است.

وی اضافه کرد: ظرفیت واحد‌های مرغداری استان ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه است.

رمضانپور پیش بینی کرد: ۸۵ هزارتن گوشت مرغ تا پایان امسال در واحد‌های مرغداری استان تولید شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فرصت کوتاه برای رشد جمعیت
  • هشدار ریزش مشارکت نیروی کار ایران تا ۱۴۰۷
  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود
  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • استاندارتهران جزئیات تشکیل استانهای تهران شرقی وغربی را تشریح کرد
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین