Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@09:35:56 GMT

13 سارق در کردستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۱۳۳

13 سارق در کردستان دستگیر شدند

سرهنگ عباس مسعودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح طی 30 روز اجرا شده است و سارقین به 53 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی یادآور شد: طرح مبارزه با سرقت های توام با خشونت در این مدت توسط پلیس آگاهی و با هدف افزایش ضریب امنیتی استان کردستان اجرا شده است.
سرهنگ مسعودی همچنین از کشف و ضبط 100 دستگاه گوشی تلفن همراه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان بیجار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ماموران یگان امداد انتظامی بیجارحین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو روآ مظنون شدند.
وی افزود: باتوجه به اظهارات ضد و نقیض راننده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: دربازرسی دقیق از خودرو، 100دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.
سرهنگ مسعودی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند افزود: در این عملیات راننده و سرنشین خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

** توقیف 9 هزار لیتر سوخت در مریوان
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان نیز در گفت و گو گویی از کشف و توقیف 9 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهر خبرد اد و افزود: این سوخت در محلی در داخل شهر دپو شده بود که توسط ماموران کشف شد.
سرهنگ سلمان حیدری اظهار داشت: یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی تحویل شده است.

**زن و شوهر سارق دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سقز هم گفت: یک زن و شوهر سارق در این شهر دستگیر و به یک فقره سرقت اقرار کردند.
سرهنگ برزو تجاری اظهار داشت: با گزارش سرقت این زن و شوهر، ماموران کلانتری 11 سقز مسیرهای آمد و رفت این سارقین را شناسایی و سپس اقدام به دستگیری آنها کردند.
وی با بیان اینکه نحوه سرقت آنها به صورت کش روزنی بوده است اضافه کرد: اصناف و بازاریان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و مغازه های خود را به سیستم ضد سرقت و دوربین های مدار بسته مجهز کنند.
6108 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پژو خودرو زن و شوهر سرقت محورهای مواصلاتی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد