Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کنگره سراسری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با موضوع واکاوی فرصت‌ها و چالش‌ها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان، دومین کنگره سراسری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با موضوع واکاوی فرصت‌ها و چالش‌ها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با تاکید بر استمرار اصلاح‌طلبی، شفافیت و کارآمدی 11 بهمن ماه در سالن اجتماعات امام علی (ع) منطقه 5 آموزش و پرورش واقع در اتوبان شهید ستاری بالاتر از تقاطع فردوس با سخنرانی «محمدرضا عارف» رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، «محمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش و حجت الاسلام «عبدالواحد موسوی لاری» وزیر کشور دولت اصلاحات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، در این کنگره برنامه‌های آتی حزب مورد بررسی قرار می گیرد و مواضع و دیدگاه‌های اعضای حزب پس از تصویب توسط اعضای رسمی کنگره در قالب قطعنامه پایانی قرائت می شود.

 

یادآور می شود: نخستین کنگره حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی دوم آذر 96 با حضور دبیران کل احزاب، فعالان سیاسی و تشکل های صنفی فرهنگیان برگزار شد. در این مراسم محمدرضا عارف رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و رییس فراکسیون امید، محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار و رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات سخنرانی کردند.

 

همچنین اساسنامه، مرامنامه و آیین برگزاری حزب مجمع فرهنگیان اسلامی بررسی و تصویب شد و اعضای شورای مرکزی به تعداد ۲۵ نفر عضو اصلی و ۶ نفر عضو علی البدل انتخاب شدند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع خراسان جنوبي مجلس خبرگزاری شبستان بیرجند دزفول مجمع فرهنگیان ایران اسلامی کنگره احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در هشت حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در حوزه انتخابیه تهران ۴۰۰۰ شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رأی هستند.

دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در همین راستا، در حاشیه نشست خبری امروز یکشنبه هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان از صندوق الکترونیک اخذ رأی رونمایی شد.

کد خبر 6096942 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار