Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@11:37:40 GMT

601 تُن کالای اساسی در انبارهای نقده موجود است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۴۸۷

601 تُن کالای اساسی در انبارهای نقده موجود است

قربان انوشه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان، 21 تن مرغ منجمد، 95 تن برنج، 37 تن رب گوجه فرنگی، 205 تن حبوبات، 39 تن جو و 10 تن چای است.
وی ادامه داد: همچنین 42 تن پودر شوینده، 56 تن قند، 45 تن شکر و 51 تن روغن نباتی از دیگر محصول های موجود در انبارهای این شهرستان است.
وی با اشاره به اجرای طرح تنظیم بازار در این شهرستان بیان کرد: 218 تن اقلام مورد نیاز در بازار این منطقه توزیع شده که از این میزان، 49 تن گوشت مرغ منجمد، 32 تن گوشت قرمز منجمد و پنج تن گوشت گرم گوسفندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: همچنین تاکنون 93 تن انواع برنج و 39 تن روغن نباتی در بازار نقده توزیع شده است و همچنین روغن ذخیره در انبارهای این شهرستان وجود دارد.
انوشه با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای توزیع اقلام مورد نیاز وجود ندارد، بیان کرد: طرح تنظیم بازار از اوایل مرداد سال جاری آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه پنج بازرس این سازمان بر بازار سطح شهرستان نقده نظارت دارند، افزود: سامانه مردمی 124 و شماره تلفن های 35675280 و 35625300 این شهرستان آماده دریافت انتقادها و شکایت های مردمی است و شهروندان می توانند 24 ساعته شکایت های خود را در این سامانه ارائه دهند.
به گزارش ایرنا شهرستان 125 هزار و 257 نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و با 92 روستای تابعه در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
پنج هزار و 600 واحد صنفی در شهرستان نقده فعالیت می کند که 88 درصد آنها شامل چهار هزار و 952 واحد دارای پروانه کسب است.
9918/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها چای شماره تلفن صنعت معدن و تجارت قند گوجه فرنگی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال‌ و هوای بازار لرستان در روزهای پایانی سال + فیلم

بازار لرستان در آستانۀ عید رنگ‌وبوی بهار گرفت و سفره‌های هفت‌سین به تماشای نوروز رفته‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حال‌وهوای بازار لرستان در روزهای پایانی سال 1402 رنگ بهار گرفته‌است و شورونشاط سفرۀ هفت‌سین و شب عید مردم را به تکاپو انداخته‌است.

بازار لرستان در آستانۀ پایان اسفند به استقبال بهار رفته‌است تا سال 1403 میان تمام اندوه و شادی‌های گذشته‌اش تحویل شود و مردم آرزو کنند که سال جدید سال رونق سفرۀ آنان باشد.

سید عماد شاهرخی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، دربارۀ عرضه کالاهای اساسی در این استان گفت: هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی در بازار وجود ندارد.

وی با اشاره به توزیع 780 تن برنج و 540 تن شکر در بازار لرستان، افزود: بیش از 1000 تن گوشت تنظیم‌بازاری نیز در فروشگاه‌ها عرضه شده‌‌است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تأکید به افزایش 300درصدی تولید مرغ در این استان، عنوان کرد: بخشی از تولید مرغ مازاد بر نیاز مصرف به استان‌های دیگر صادر شده‌‌است.

وی با اعلام توزیع 200 تن سیب، 300 تن پرتقال و 10 تن خرما در بازار لرستان، بیان کرد: میوه‌های باکیفیت و با نرخ مصوب در نمایشگاه بهاره عرضه می‌شود.

.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۷ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در شهرستان فارسان
  • فرماندار اسلامشهر: تامین کالاهای اساسی مردم در تعطیلات نوروز ضروری است
  • بازار آرام شب عید از تامین اقلام اساسی تا نهاده دامی
  • حال‌ و هوای بازار لرستان در روزهای پایانی سال + فیلم
  • استمرار توزیع کالاهای اساسی در بازار لرستان
  • هر کیلو گوشت قرمز دولتی ۲۹۹ هزار تومان در میادین میوه و تره بار
  • برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره در ۱۱ شهرستان آذربایجان شرقی
  • مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی در کردستان وجود ندارد
  • رکورد فروش ۶هزار و ۶۰۰میلیارد ریالی در مزایده سراسری اموال تملیکی
  • توزیع کالاهای اساسی شب عید در ۱۱ نمایشگاه فروش بهاره و ۶۰ غرفه توزیع در سطح آذربایجان شرقی