Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@03:07:15 GMT

تیم ملی چند درصد قهرمان می شود؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۵۴۲

غلامرضا عنایتی یکی از پیشکسوتانی است که سابقه بازی و گلزنی در جام ملت های آسیا را در کارنامه اش دارد. او به تازگی فوتبال را کنار گذاشته و مشغول انجام کارهای شخصی و بیزینس های دیگر خود است. عنایتی البته جام ملت ها را هم دنبال می کند. او در این مورد گفت: «سطح برخی از بازی های جام ملت ها واقعا پایین است تا حدی که آدم رغبت نمی کند این دیدارها را به تماشا بنشیند اما بعضی از بازی ها، خوب و تماشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا بازی امارات و قرقیزستان را دیدم و از آن لذت بردم. همچنین دیدارهای تیم ملی که جدا از حس غرور، جذابیت خاصی هم دارد.»

او ادامه داد: «تیم ملی توانایی آن را دارد که در یک شرایط عالی، به کارش ادامه بدهد. ما در واقع دو تیم شبیه به هم و کاملا قدرتمند در اختیار داریم که هر کدام شان در زمین باشند، بهترین عملکرد را نشان می دهند. ایران یک یا دو سطح فراتر از آسیا بازی می کند و این موضوع ارتباط مستقیمی به هوش و تجربه کارلوس کی روش دارد. او می داند مقابل تیم های آسیایی با چه شیوه ای، تیم ملی را به میدان بفرستد تا ما بتوانیم دستاوردهای بهتری داشته باشیم.»

 عنایتی در مورد شانس قهرمانی تیم ملی افزود: «بله، چرا که نه! من فکر می کنم ما به احتمال 90 درصد قهرمان خواهیم شد. البته حرف زدن ساده است و همه اتفاقات داخل زمین رقم می خورد اما با تو جه به قدرتی که از تیم ملی سراغ دارم، می توانم این ادعا را داشته باشم که ایران توانایی بالایی برای قهرمانی دارد. ما چه کم داریم؟ دروازه بان خوب، مدافعان زحمتکش، هافبک های تکنیکی و قدرتمند و مهاجمان گلزن. یک مربی خوب و باکلاس هم روی نیمکت نشسته تا تیم ملی را به بهترین شکل ممکن هدایت کند. همه اینها دست به دست هم می دهد تا بهترین شرایط را داشته باشیم و رو به جلو برویم.»

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در نهایت گفت: «زوج سردار آزمون و مهدی طارمی واقعا برای هر حریفی خطرناک است. البته متاسفانه این دو بازیکن گاهی، فرصت هایی را از دست می دهند اما بهتر از آنها نداریم و توانایی های شان را در زمین بازی دیده ایم. هر دو نفر می توانند بهترین مهاجم این رقابت ها باشند به شرط آن که در زدن ضربات آخر، مطمئن تر از این عمل کنند.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی جام ملت های آسیا فوتبال قرقیزستان تیم ملی زمین ایران کارلوس کی روش دروازه بان رقابت تیم ملی عنایتی جام ملتهای آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پی اس وی آیندهوون با اختلافی جبران ناپذیر نسبت به تعقیب کنندگانش در لیگ هلند صدرنشین است و قرار است روز یکشنبه اولین قهرمانی خود را از سال 2018 به طور رسمی کسب کند.

ایندهوون با 84 امتیاز از 31 بازی، تنها با یک شکست در این فصل، 9 امتیاز کمتر از فاینورد مدافع عنوان قهرمانی و تیم دوم جدول دارند.

حتی اگر آنها سه بازی آخر خود را ببازند و فاینورد در همه آنها پیروز شود، تفاضل گلهای اختلاف زیادی دارد، زیرا پی اس وی آیندهوون با تفاضل گل +۳۰ شرایط بسیار ایده آلی دارد.

این تیم اکنون می‌تواند با 93 امتیاز، با رکورد قهرمانی آژاکس در سال 1972 برابری کند.
لوک دی یونگ، مهاجم آیندهوون، که به دنبال تبدیل شدن به برترین گلزن لیگ است، با پاولیدیس یونانی، مهاجم آلکمار که 27 گل زده در این فصل دارد برابری می‌کند.

فیلیپسی‌ها که شش سال پیش برای بیست و چهارمین مرتبه قهرمان لیگ شدند، همچنان دومین تیم پرافتخار لیگ هلند هستند و در صورت این قهرمانی هم اختلافشان با آژاکس که ۳۶ قهرمانی در لیگ است همچنان غیرقابل دسترسی به نظر می‌رسد. 

پیتر بوش سرمربی باتجربه آیندهوون در گفتگوی خبری خودش دیروز گفت: اگر شما 9 امتیاز برتری دارید، بیشترین گل را در لیگ به ثمر می‌رسانید، بیشترین میزان خلق موقعیت در فصل را دارید و همچنین کمترین گل خورده را دارد و نحوه بازی کردنتان مورد رضایت خودتان و هواداران است، آن زمان است که ما خودتان را می‌توانید قهرمان قانونی لیگ بدانید.

دیگر خبرها

  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!