Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رحمت اله بابایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نور از بازگشت ۶۰ هزار متر مربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید خبر داد و گفت: به منظور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز، ۶۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان نور به چرخه تولید بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تغییر کاربری‌ها شامل یک قطعه دیوارکشی، یک واحد انباری و ۵۲ واحد مسکونی است.

بابایی با بیان اینکه با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز طبق قانون برخورد خواهد شد، گفت: مالکین قبل از هرگونه ساخت و ساز برای دریافت مجوز قانونی به جهاد کشاورزی مراجعه کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

علی طاهری امیری مدیر جهاد کشاورزی نکا نیز گفت: برای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی از اول امسال تاکنون ۲۷ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان نکا تخریب و ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: امسال ۱۱۹ فقره پرونده به محاکم قضایی معرفی و ۱۶۲ مورد توقف عملیات تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا از مالکین زمین‌های کشاورزی که قصد تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی خود را دارند، خواست قبل از هرگونه اقدام برای دریافت مشاوره و یا مجوز‌های قانونی به این مدیریت یا مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ

قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی بهبهان گفت:امسال ۴۲۰۰ اراضی آبی و ۴۰۰ هکتار اراضی دیم شهرستان بهبهان زیر کشت کلزا رفته است.

لاله نیرومند افزود: ازشروع فصل برداشت دانه روغنی کلزا در بهبهان تاکنون افزون بر ۷ هزار تن کلزا برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود افزون بر ۹۰۰۰ تن دانه کلزا از مزارع زیر کشت این محصول در شهرستان بهبهان برداشت شود.


  مدیر جهاد کشاورزی بهبهان اظهار کرد: کارخرید دانه روغنی کلزا همزمان با برداشت در چهارمرکز در بخش‌های مرکزی وزیدون آغاز  وتاکنون ۷۶۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.



دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد