Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:02:11 GMT

مدعی مصدوم زده در مصاف با تیم دونده !

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۸۱۶

مدعی مصدوم زده در مصاف با تیم دونده !

فرهاد کاظمی سرمربی تیم سرخپوشان امیدوار است امروز با برد مقابل قشقایی به روند مثبت خود در بین مدعیان لیگ دسته اول ادامه دهد.

به گزارش ورزش سه،  هفته سوم لیگ دسته اول در نیم فصل اول برای قشقایی یادآور دیداری بزرگ و توقفی غیرقابل تصور بعد از پیروزی پرگل برای شاگردان فرهاد کاظمی بود؛ رویارویی دو تیم با تغییر نام و تازگی حضور در لیگ دسته اول با وجود بهره بردن از سرمربیان با دانش و باتجربه لیگ برتری خود یکی از مهمترین رویدادهای هفته سوم دور رفت بازی های لیگ دسته اول بود که در آن تجربه طالبی به دانش کاظمی چربید و او به همراه شاگردانش توانست در خانه، حریف را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


حالا از آن بازی عجیب هفته ها گذشته و قشقایی بعد از جدایی ابراهیم طالبی آن تیم زهرداری نیست که صدرنشین لیگ دسته اول شد. در سوی دیگر سرخپوشان پاکدشت، تیمی که تا هفته گذشته صدرنشین مطلق لیگ آزادگان بود برای جبران نتایج بد در هفته های گذشته و همچنین انتقال بازی رفت تنها برای پیروزی در این مسابقه به مصاف حریف می رود.البته این تیم تعداد زیادی بازیکن مصدوم دارد و بازی امروزش مقابل تیم سختکوش و دونده قشقایی راحت نیست.  پاکدشتی ها اگر در این هفته خوش شانس باشند و در این بازی بتوانند قشقایی را متوقف کنند و نود ارومیه هم بتواند گل گهر سیرجان را شکست دهد می توانند دوباره به صدر بازگردند. 


این مسابقه امروز  ساعت 14 در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

سرخپوشان پاکدشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخپوشان پاکدشت دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی

اورتون و لیورپول در چارچوب دربی مرسی‌ساید به مصاف هم می‌روند. 

طرفداری | اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در حالی که شاگردان یورگن کلوپ به دنبال ادامه کورس قهرمانی لیگ برتر هستند، تافی‌ها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول  بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه گودیسون پارک داوران: اندی مدلی (داور اصلی) - دیوید کوت (داور وار) ترکیب ابتدایی اورتون و لیورپول اورتون در حال تکمیل لیورپول (3-3-4): آلیسون | آرنولد، کوانته، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، مک‌آلیستر، جونز | صلاح، نونیز، دیاز

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال