Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فرجی عضو شورای سیاست گذاری پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره گفت:جشنواره تلویزیونی جام جم، محصولات تولیدی یک سال گذشته سیما را که حاصل تلاش تهیه کنندگان، برنامه سازان، فیلمسازان و هنرمندان این کشور است، عرضه می‌کند و نشان می‌دهد که کار بزرگی در حوزه فرهنگ صورت گرفته است تا مردم در اوقات فراغتشان سرگرم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این جشنواره تلاش‌های یک‌ساله فیلمسازان را برای مردم عزیز کشورمان به نمایش می‌گذارد و در نوع خود بسیار جالب، جذاب و دیدنی است.

عضو شورای سیاست گذاری پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم درباره رشد دو برابری تعداد کمیسیون‌های تخصصی جشنواره بیان کرد: به نظر من این مسائل روزبه‌روز تخصصی‌تر می‌شود و مردم هم مایل‌ هستند به صورت کاملا تخصصی برنامه‌های مورد علاقه خود را ببینند.به اعتقاد من، افزایش کمیسیون‌ها کار درست و مثبتی بوده است و می‌تواند با آسیب شناسی برنامه‌ها به صورت تخصصی، مسیر بهتر و تولیدات باکیفیتی را پیش روی سازمان قرار دهد. این تخصصی شدن می‌تواند کارکردِ کیفیت بهتر را هم داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: جشنواره از لحاظ کمی و کیفی و رقابت آن‌ها بر روی کیفیت تولیدات تلویزیون بسیار تاثیر گذار است. در عین حال جشنوار روی کمیت اثر می‌گذارد و ما می‌توانیم شاهد این باشیم که سال به سال تولیداتمان در گونه‌های مختلف افزایش یابند.

عضو شورای سیاست گذاری پنجمین دوره جشنواره جام جم با اشاره با اضافه شدن بخش چهل سالگی به جشنواره جام جم افزود: ما در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، پنجمین جشنواره سیما را برگزار می‌کنیم به همین دلیل این بخش می‌تواند به ما کمک کند تا ببینیم در حوزه انقلاب اسلامی در رسانه ملی چه کردیم و به عقیده من این بخش بسیار جذاب و نوستالژیک خواهد بود.

فرجی در پایان درباره مهم‌ترین بخش‌های رقابتی جشنواره امسال گفت: از نظر من بخش‌های نمایشی، مسابقات و سرگرمی بخش‌های پر ترافیک و جذاب هستند و رقابت بین آن‌ها بسیار فشرده خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات دوچرخه سواری گلبهار گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی بوده که در تقویم فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان نیز ثبت شده است.

مجتبی گلمکانی  افزود: چند کشور آسیایی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: ارتقاء سطح دو چرخه سواری، استعداد یابی  و معرفی برای حضور در کلاس جهانی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

گلمکانی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان