Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مروی گفت: شهید سید مجتبی نواب صفوی تا پای جان جهت تبلیغ درست و شفاف دین در برابر دشمنان، مقاومت کرد که باید اهداف این شهید، ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حجت الاسلام احمد مروی»، شب گذشته (3 بهمن) در سی و هفتمین یادواره فدائیان اسلام در چهلمین بهار انقلاب اسلامی و بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی در مسجد جامع قائمشهر گفت: یادآوری فداکاری ها و  اهداف شهید نواب صفوی، زنده نگه داشتن آرمان مقدس انقلابی است که باید آن را به خوبی، ادامه داد و در جامعه تسری بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون دفتر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در امور حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: شهید «سید مجتبی نواب صفوی» برای حکومت اسلامی و پیاده کردن احکام دین مبین اسلام به پا خواست و تا پای جان جهت تبلیغ درست و شفاف دین در برابر دشمنان، مقاومت کرد.

 

وی بیان کرد: شهید نواب صفوی را باید به درستی به آحاد مردم جامعه به ویژه جوانان، معرفی کرد تا بیشتر شناسانده شود و اهداف والای این شهید والا مقام و یارانش در جامعه، تسری یابد.

 

حجت الاسلام مروی ابراز کرد: شهدا برای آرمان ها و اهداف والایی از جان شیرین خویش گذشتند و باید مراسم ها و یادواره های باشکوه و پر محتوایی جهت ترویج شخصیت متعالی آنها، برگزار شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد و افزود: این عالم ربانی و مجاهد و علامه به معنای حقیقی در بخش های مختلف انقلاب و عرصه های گوناگون، نقش های ارزشمند و مهمی را ایفا کرد.

 

به گزارش شبستان، شهید «سید مجتبی نواب صفوی» از روحانیون مبارز و رهبر جمعیت «فداییان اسلام» و از پیشتازان مبارزات اسلامی و مکتبی بر ضد رژیم شاهنشاهی و استعمار بود که طی چندین سال، یادواره فدائیان اسلام با حضور مسئولان کشوری و استانی در قائمشهر باشکوه تمام برگزار می شود.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع انقلاب بیرجند چهلمین بهار انقلاب اسلامی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی فداییان اسلام تبلیغ دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران