Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان امروز پنج‌شنبه، 4 بهمن در چهلمین شورای گفت‌وگوی استانی دولت و بخش خصوصی گفت: در استان کرمان 102 هزار و 500 خانواده تحت پوشش کمیته امداد داریم که 65 درصد این جمعیت، خانم‌ها سرپرست خانواده هستند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان کرمان دو برابر میزان تعهد خود اشتغال ایجاد کرده است، افزود: با توجه به نظارت‌ها و پیشتیبانی‌هایی که راستای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد صورت می‌گیرد، معمولا شکست نمی‌خورد و با موفقیت پیش می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی گزارشی از روند کار کمیته امداد استان کرمان در حوزه راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی ارائه داد و بیان کرد: در حال حاضر 200 واحد نیروگاه خورشیدی کوچک در خانه‌های مددجویان کمیته امداد در سطح استان راه‌اندازی و وارد مدار شدند و برای این خانواده‌ها درآمدزایی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: افق 2 هزار نیروگاه خورشیدی کوچک در سطح استان برای سال‌های 97 و 98 دیده شد که البته نوسانات ارزی مقداری مشکل‌ساز شد و هزینه احداث هر نیروگاه را بالا برد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان اظهارکرد: تا پایان اسفند ماه امسال 520 واحد نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی در استان وارد مدار می‌شود که در مجموع 720 نیروگاه برای مددجویانی که غالبا زنان سرپرست خانوار هستند را در استان کرمان شامل می‌شود.
صادقی با اشاره به خرید تضمینی برق تولیدی توسط دولت به مدت 20 سال، میانگین درآمد خانوارها از این نیروگاه‌ها را حدود 800 هزار تومان عنوان کرد و گفت: اقساط تسهیلات دریافتی خانوارها برای راه‌اندازی این نیروگاه‌ها طی مدت سه سال تسویه می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی کمیته امداد اشتغال صادقی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب در جلسه‌ای که برای هماهنگی اجرای طرح «تولید محصول سبز با برق سبز  نصب نیروگاه خورشیدی در محل چاه‌ها را نیز از جمله راهکار‌های رفع ناترازی و همچنین منبعی برای درآمد مالکان چاه‌ها دانست و بر استفاده کشاورزان از فرصت پیش آمده تاکید نمود.

ابراهیم رودسرابی افزود: برای مدیریت بار در تابستان سال جاری و کاهش خسارات ناشی از ناترازی‌های آب و برق در روز‌های گرم سال، مالکین چاه‌های عمیق می‌توانند در خواست خود مبنی بر نصب پنل‌های خورشیدی در محل منبع آبی را به اتاق اصناف شهرستان تحویل دهند.

وی گفت: در این طرح، مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب نیروگاه خورشیدی می‌توانند از ظرفیت پنل خورشیدی بدون اینکه دچار قطعی برق شوند، استفاده کنند و از این طریق، هم از اجرای برنامه مدیریت بار در روز‌های گرم سال معاف می‌شوند و هم می‌توانند بدون مشکل محصولات کشاورزی را، تولید کنند.

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود