Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار  سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب امروزدر مراسم بزرگداشت سردار احمد فضائلی معاون پژوهشی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: اگر از من بخواهند یکی از سربازان امام زمان(عج) را معرفی کنم قطعا از سردار فضائلی نام خواهم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فوت سردار فضائلی داغ بزرگی را بر دل دوستان و آشنایان وی بر جای گذاشت اما یاد وی در دل ما همواره باقی است و نام و عملکرد پرافتخار وی نیز تا همیشه در تاریخ این سرزمین می درخشد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به دوستی ۴۷ ساله خود با سردار احمد فضائلی ابراز داشت: من سه سال شبانه روز در کنار وی زندگی کردم و وی را فرمانده ای شجاع، مجاهد و جانباز یافتم که از نظر تفکر و اخلاق نیز بی نظیر و دانشمندی مسلط به معارف ناب اسلام و قرآن بود.

وی با اشاره به خاطرات خود از سردار احمد فضائلی با اشاره به اینکه ما در یک دانشگاه و یک رشته تحصیل می‌کردیم و دوران مبارزاتی در آن سالهای دهه ۵۰ را با یکدیگر پشت سر گذاشتیم، ابراز داشت: ما حتی در دوران سربازی از سال ۵۴ تا ۵۶ در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز با یکدیگر  همراه بودیم.

سردار صفوی با اشاره به جانبازی سردار فضائلی تاکید کرد: ایشان به اندازه ای فروتن بود که هیچگاه صحبت از جانبازی خود به زبان نیاورده و هیچ گاه علم و دانش خود را به قصد تفاخر عیان نمی کرد و از مهم ترین ویژگی های وی این بود که تفکرات  و تعهدات خود را به جای اینکه همانند برخی افراد تنها بر زبان جاری سازد به واقع عملیاتی می کرد.

وی با بیان اینکه در وجود سردار فضائلی عشق و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت موج می‌زد و  انسانی خودساخته بود، بیان داشت: وی از طراحان و موسسان آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و شناخت کاملی از موضوعات امنیت ملی، منافع کشور و مصالح ملت ایران داشت.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه سردار فضائلی از بنیان‌گذاران مرکز آموزش ۱۵ خرداد اصفهان ابراز داشت: ایشان دو لشکر قدرتمند اصفهان در دوران دفاع مقدس یعنی لشکر  ۱۴ امام حسین (ع) و ۸ نجف اشرف را پایه‌گذاری کرد که نقش بی بدیلی در پیروزی های دوران جنگ داشتند، وی همچنین  سربازانی شجاع و انقلابی را در اصفهان و خوزستان تربیت کرد که مایه افتخار نظام هستند.

وی با بیان اینکه سردار فضائلی بالاترین سطوح آموزشی را در ایران و خارج از کشور گذراند، گفت: سال‌ها فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) جزو دوران‌های پرافتخار وغرور آفرین عملکرد وی در خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.

سردار صفوی با اشاره به تسلط بر نفس، بزرگواری و فروتنی بی بدیل سردار فضائلی در دوران زندگیش گفت: وی در جریان فوت فرزندش صبورانه با موضوع برخورد کرد، بسیار شجاعانه با موقعیت‌های مختلف روبرو می شد و با بصیرت بسیار با مسایل سیاسی برخورد داشت.

وی با بیان اینکه سردار فضائلی از ابتدای انقلاب اسلامی تا پایان عمر با جریان انقلاب اسلامی همراه بود و یکی از سرمایه‌های مهم نظام بود که حسرت جای خالی وی بر دل ملت ایران باقی خواهد ماند، ابراز داشت: ایشان در تمام عمر به عنوان سرباز راه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب جان‌فشانی کرد و اکنون به یقین جایگاه نیکویی در دنیای دیگر و نزد پروردگار عالمیان دارد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم بزرگداشت سردار احمد فضائلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند