Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:33:04 GMT

تصادف سرویس کارگران ۲ شرکت صنعتی در شهرستان ساوه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۷۷۰۱

در برخورد ۲ دستگاه خودروی مینی بوس ویژه ایاب و ذهاب کارگران ۲ شرکت صنعتی در شهرک صنعتی کاوه در شهرستان ساوه، ۲ نفر از کارگران بستری و ۹ نفر از آنان به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: حدود ساعت ۶ صبح امروز گزارشی از برخورد ۲دستگاه خودروی مینی بوس در خیابان سوم شهرک صنعتی کاوه در شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که۲ خودروی مینی بوس در حال انتقال کارگران ۲شرکت صنعتی که دارای ۲۹ نفر سرنشین بودند با یکدیگر برخورد می کنند که در این سانحه رانندگی، ۱۱ نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو مجروح و به مراکز درمانی منتقل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کهریزی ادامه داد:‌ بنا برگزارش های دریافتی ۲ نفر از کارگران به علت شدت جراحات بیشتر در مرکز درمانی بستری شدند و ۹ نفر از آنان با توجه به جراحات سطحی، به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این سانحه را عدم توجه به جلو از سوی یکی از رانندگان خودروها اعلام کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تصادف ساوه سرویس کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ساعتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تاکسی در حد فاصل روستای عباس آباد دره شهر و زرانگوش بدره ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبه رو باهم برخورد کردند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های برون شهری بوده است؛  دچار حریق می شود و هر ۴ سرنشین آن در میان شعله های آتش می سوزند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده است که به صورت سرپایی با کمک کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود.

به گفته سرهنگ کهزادی، رییس پلیس راه استان، علت تصادف، انحراف به چپ کامیون کمپرسی بوده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر