Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی کیا ظهر پنجشنبه در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه آزادراه تهران - شمال، اظهار کرد: در مناطق یک و دو این پروژه تاکنون سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه تکمیل منطقه دو و سه این پروژه نیازمند هشت‌تا ۱۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: از میزان ۵۰ درصد سهم وزارت راه و باقی‌مانده سهم بنیاد مستضعفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان بابیان اینکه اراده مشترک میان وزارت راه و بنیاد مستضعفان در اجرای هر چه‌بهتر و سریع‌تر این پروژه کارساز بوده است، گفت: هر دو دستگاه مانند یک‌تن واحد تصمیم‌گیری می‌کنند تا پروژه در زمان تعیین‌شده به بهره‌برداری برسد.

سعیدی کیا در ادامه توضیح داد: این پروژه طبق آخرین استانداردهای روز دنیا و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها به‌منظور تأمین ایمنی کامل مسافران به هنگام عبور، در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به دست مهندسین توانمند داخلی اجرا می‌شود، گفت: در آینده‌ای نزدیک قطعه یک به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص فعالیت شرکت‌های چینی در این پروژه نیز گفت: از سال ۹۴ تاکنون همه اقدامات توسط نیروهای توانمند ایرانی انجام می‌شود.

سعیدی کیا در خصوص جذب فاینانس برای منطقه سه پروژه، تأکید کرد: در این مهم نیز به‌صورت مشترک با دولت انجام می‌شود، شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی برای فاینانس اقدام کرده‌اند. با کمک وزارت راه و شهرسازی در حال تنظیم مناقصه هستیم این مناقصه همراه با فاینانس خواهد بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال اقدامات لازم برای برگزاری مناقصه و فاینانس انجام شود تا از نیمه اول سال آینده بتوانیم قطعه سوم را آغاز کنیم.

کد خبر 4522594

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی صبح شنبه در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: بنیاد شهید یک اداره خاص در جامعه ما است چراکه جامعه هدف این اداره افرادی هستند که از جان خود برای عزت آفرینی کشور گذشتند.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار خدمات مختلف به جامعه ایثارگران، برای اجرای فرهنگی ماندگار در جامعه تلاش کند، جامعه ایثارگران پشتوانه اصلی نظام هستند و امروز دشمنان به دنبال فاصله انداختن بیان جامعه ایثارگری از نظام هستند.

حسنی با اشاره به اینکه از ظرفیت گلزار شهدا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع به خصوص برای جوانان و نوجوانان استفاده شود، عنوان کرد: کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند روحیه جهادی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: با تمام ظرفیت و امکانات از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به خصوص برای اجرای برنامه‌های فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر در استان ایلام جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند، گفت: خدمات دهی مطلوب به جامعه هدف ایثارگران در استان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ماندگار از جمله یادواره‌های شهدا، سه شنبه‌های شهدایی، پنجشنبه‌های شهدایی در سال جاری تقویت می‌شود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان ایلام باید به تکالیف قانونی خود برای افزایش سطح معیشت جامعه ایثارگران در استان عمل کنند.

وی عنوان کرد: احداث خانه‌های ایثار از مهمترین اولویت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان است.

کد خبر 6089673

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران