Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:29:43 GMT

سرقت کاغذ A. ۴ برای تامین هزینه اعتیاد!

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۰۷۷

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد از بازداشت سارق کاغذ A. ۴‌های یکی از مدارس تهران خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ حسن نور آبادی در توضیح این خبر، گفت: شب ۲۹ دی ماه سال جاری بود که ماموران گشت کلانتری به مرد جوانی برخوردند که به طرز مشکوکی در حال پرسه زنی در خیابان بود.

وی توضیح داد: این مرد به محض مشاهده گشت انتظامی کلنتری، خودش را پشت یکی از خودرو‌های پارک شده در خیابان پنهان کرد و وقتی ماموران او را مورد بازرسی قرار دادند از او یک بسته کاغذ A.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ که در لباس هایش جاسازی شده بود، یافتند.

وی ادامه داد: با دلالت این فرد به کلانتری، متهم خودش صراحتا به سرقتی بودن کاغذ‌ها اشاره کرد و گفت: این بسته کاغذ را از مدرسه‌ای که پدرش در آنجا سرایداری می‌کند سرقت کرده است.

وی افزود: متهم در ادامه عنوان کرد انگیزه اش از سرقت‌ها جورکردن پول مواد مخدر مصرفی بوده است. همچنین متهم مدعی بود به تازگی به دام مواد مخدر افتاده و از آنجایی که تامین هزینه مواد مصرفی اش که شیشه می‌باشد کار آسانی نبود از سادگی پدرش سو استفاده کرده و طی سه مرحله کاغذ A. ۴ از مدرسه سرقت کرده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم ۲۷ ساله، مغازه‌ای که کاغذ‌ها را فروخته بود به ماموران نشان داده و مشخص شد وی کاغد‌ها را به معازه دار با قیمت پایینی به فروش رسانده است.

بنابر این گزارش، متهم به مقام قضائی معرفی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک اعتیاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت