Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنکی کاملا واقع بینانه و منطقی به انتقالش به بارسا صحبت می‌کند. او می‌داند کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت اما ظاهرا وعده‌هایی به او در این باره داده شده است. او حتی احتمال جدایی از بارسا در آینده در صورتی که اوضاع خوب پیش نرود را هم رد نکرد.

طرفداری - فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی و جدید بارسلونا از پیوستنش به این تیم می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی یونگ 21 ساله که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را گرفته بود، پس از کش و قوس‌های فراوان و رفتن تا پشت درهای پارک ده پرنس، نهایتا تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود. او روز گذشته قراردادش را امضا کرد و از ابتدای فصل آتی راهی نیوکمپ می‌شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، دی یونگ در اولین صحبت‌هایش به عنوان بازیکن بارسلونا گفت:

پاریس یکی از بهترین گزینه‌های ممکن بود. آنها مرا تحت تاثیر قرار دادند. باشگاه‌شان، تیم و مربی‌شان. با پیوستن به آنها فرصت حضور تقریبا همیشگی در ترکیب اصلی را داشتم و می‌توانستم در لوشامپیونه هم زمان کافی برای پیشرفت کردن داشته باشم. با این حال بارسلونا همیشه رویای من بوده و لالیگا هم کیفیت بیشتری - نسبت به فرانسه - دارد. به پاریس و منچستر رفتم و با توخل و گواردیولا صحبت کردم. تصمیمی که گرفتم به معنای ضدیت با هیچ یک از این دو باشگاه نیست و فقط معنایش این است که بارسلونا برای من ارجحیت دارد. چالش بزرگی است. لالیگا از بقیه لیگ‌ها برتر است. لیگ فرانسه هم لیگ بسیار خوبی است ولی این حس را ندارید که می‌خواهید یک دهه در آن بازی کنید. 

حرف کلیدی را زدی. رقابت با بوسکتس؟ سرخیو بهترین هافبک میانی دنیا است و چند سال دیگر هم بازی خواهد کرد بنابراین جای خیال پردازی ندارم. بارسلونا در من هافبکی برای هر 3 پست خط میانی‌اش می‌بیند اما در کوتاه مدت من و بوسکتس با هم رقابت خواهیم کرد. برای فیکس بودن به بارسلونا می‌روم ولی حرف دیگری نمی‌توانم بزنم. چشم انداز برای من اهمیت زیادی داشت و به همین خاطر در مقطعی برای پیوستن به بارسا دو دل شدم. با خودم می‌گفتم آنها هافبک‌های بسیار زیادی دارند و به سختی می‌توانی جایی در بین آنها برای خودت دست و پا کنی. با این حال بارسلونا احساس درست و مطمئنی به من بخشید. هیچ تضمینی در کار نیست ولی نسبت به فرصت‌هایی که به دست خواهم آورد، حس مثبت و خوش‌بینی دارم. 

بازی در کنار مسی؟ البته که بازی در کنار لیونل اتفاق زیبایی است ولی در حال حاضر نمی‌توانم حرفی درباره این موضوع بزنم چون تاکنون یک دقیقه هم کنارش بازی نکرده‌ام. همه می‌دانند من درباره لئو چه فکری می‌کنم. او بهترین است ولی قضیه را زیاد نباید بزرگ‌تر از این کرد. فاکتور کلیدی این انتقال، خود بارسلونا بود. احتمال انتخاب اشتباه؟ وقتی به سختی تلاش کنم و زبان اسپانیایی را یاد بگیرم، دیگر دلیلی برای سرزنش کردن خودم نخواهم داشت. اگر هم بارسا جواب نداد، شانسم را در یک تیم دیگر امتحان خواهم کرد. فقط 21 سال دارم و هنوز در حال پیشرفت هستم. وقتی همه چیز خوب پیش برود، فقط سیر صعودی خواهم داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نیکو ویلیامز بازیکن ۲۱ ساله یکی از اهداف اصلی بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. ژاوی هرناندز شخصا علاقه مند به جذب وینگر تیم ملی اسپانیا است.

بیشتر بخوانید: هافبک منچستریونایتد در تیررس ۳ تیم بزرگ عربستان

به گزارش ال موندو، تونی خوانمارتی خبرنگار اسپانیایی نیز خبر داد خود ویلیامز نیز آماده است تا در تابستان راهی بارسلونا شود و پیراهن این تیم را به تن کند. نیکو ویلیامز در این فصل در ۳۴ بازی به میدان رفت و ۷ گل و ۱۶ پاس گل به ثبت رساند. ترنسفرمارکت قیمت این بازیکن را ۵۰ میلیون یورو تخمین زده است.

فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا ممکن است در پنجره نقل و انتقالات آتی فروخته شود.

جدایی هافبک هلندی می تواند به بارسلونا کمک کند تا وضعیت مالی‌اش را بهبود بخشد. ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا آماده است تا با فروش دی یونگ زمینه را برای خرید برناردو سیلوا هافبک منچستر سیتی فراهم کند. قیمت دی یونگ ۷۰ میلیون یورو است و باید دید بارسلونا در تابستان چه برنامه‌ای برای این دو بازیکن دارد.

بارسلونا چهار هفته قبل از پایان لیگ، رده دوم جدول رده‌بندی را از دست داد و این ژیروناست که با ۷۴ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به آبی‌اناری‌ها به رده دوم صعود کرد.

شکست بارسلونا برابر ژیرونا باعث شد تا رئال مادرید چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌اش را در لالیگا قطعی کند. نکته جالب اینکه هواداران رئال در جشن قهرمانی‌شان ژاوی را به تمسخر گرفتند؛ به طوری که خواستار باقی‌ماندن او در بارسلونا شدند.

ژاوی قرار است فصل آینده نیز هدایت بارسلونا را بر عهده داشته باشد و در این تیم ماندنی است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229803 برچسب‌ها اتلتیکومادرید

دیگر خبرها

  • تیری آنری: کیلیان ام باپه بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن است و جای بحث هم ندارد
  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • بهترین گلزنان ۵ لیگ معتبر اروپایی بدون احتساب ضربات پنالتی: هری کین با اختلاف در صدر
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • اینتر و نیوکاسل، جدیدترین مشتریان ژول کونده
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است