Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@03:24:14 GMT

شعبه کیش بیمه سرمد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۱۹۸

شعبه کیش بیمه سرمد افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مجتبی کاتب رییس هیات مدیره این شرکت در مراسم گشایش شعبه کیش، گزارشی از عملکرد شرکت طی ۵ سال گذشته ارائه کرد.

کاتب با بیان اینکه بیمه سرمد، سال ۹۲ با سهامداران بزرگی، چون بانک صادرات و شهر تاسیس شد، افزود: بعد از انتقال سهام بانک شهر، اینک سهامداری، چون بانک صادرات ایران و صندوق بازنشستگی صداو سیما در دایره سهامداری این شرکت بیمه جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تاکید بر رتبه یک توانگری مالی بیمه سرمد ادامه داد: پشتوانه خوب بانک صادرات موجب شد تا بیمه سرمد برنامه‌های توسعه‌ای خود را در افزایش سرمایه و شبکه توزیع اجرا نماید.

کاتب با بیان اینکه آبان ماه امسال، شعب بیمه سرمد در تمامی مراکز استان‌ها به بهره‌برداری رسید، افزود: هیات مدیره، تصمیم به تاسیس شعب در مناطق آزاد گرفت که تا پایان امسال شعب شرکت در مناطق آزاد بندرانزلی و اروند نیز افتتاح خواهند شد.

رییس هیات مدیره بیمه سرمد، از قبولی اتکایی این شرکت از اردیبهشت ماه سال ۹۸ خبر داد و گفت: اکنون سهم بیمه سرمد از بازار ۱/۴ درصد با ترکیبی همگون است؛ به طوریکه سهم رشته شخص ثالث از پرتفوی تنها ۸ درصد است و بیشتر فعالیت‌ها مربوط به رشته‌های مهندسی، مسئولیت و انرژی است.

او با یادآوری اینکه سهم بیمه‌های درمان از پرتفوی سرمد ۴۰ درصد است، توضیح داد: ارائه خدمات به یک میلیون بیمه‌شده درمان تکمیلی کار بزرگی برای شرکت بیمه‌ای نوپاست.

او رشد پرتفوی بیمه سرمد در پایان ۹ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل را ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت: ۲۲ هزار نفر از هنرمندان و ورزشکاران از طریق انعقاد قرارداد با صندوق اعتباری هنر و کمیته ملی المپیک تحت پوشش بیمه سرمد قرار دارند.
کاتب همچنین از انعقاد قرارداد با شیلات و تحت پوشش قرارگرفتن ۴ هزار شناور و ۵۰ هزار صیاد در سراسر کشور به عنوان خدمتی جدید نام برد و افزود: تلاش برای اخذ مجوز فعالیت در منطقه آزاد کیش نیز به خاطر ارائه خدمات به همین بیمه‌گذاران جدید بود.

او یادآور شد: بیمه سرمد می‌خواهد بیمه‌ای متفاوت باشد.
دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب بیمه سرمد طی ۵ سال گذشته گفت: البته هنوز ریسک‌های ناشناخته‌ای وجود دارد که نیازمند پوشش‌های بیمه‌ای هستند و امیدوارم صنعت بیمه و بیمه سرمد به عنوان بیمه‌ای متفاوت، طرح و ایده‌های جدیدی برای پوشش آن‌ها داشته باشند.

مظفری از جزیره زیبای کیش به عنوان بستری مناسب برای رشد سرمایه گذاری‌ها نام برد و افزود: در این شرایط سخت تحریم‌ها، قبولی اتکایی می‌تواند تاثیر زیادی در رشد سرمایه گذاری‌ها داشته باشد.

او بر فعالیت مشترک بیمه‌های ایرانی با شرکت‌های بیمه خارجی تاکید کرد و گفت: توزیع درست ریسک‌ها می‌تواند بسیاری از چالش‌های بیمه‌گران ایرانی را برطرف سازد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیمه سرمد منطقه آزاد کیش بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند

محمد ناصحی٬ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور ادامه داد: برقراری تماس با افراد برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مردم کشور فقط با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می شود.

ناصحی تاکید کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو در سوء استفاده از نام بیمه سلامت باشند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور اضافه کرد: از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان بیمه سلامت ایران مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند