Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@00:53:57 GMT

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۲۱۳

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ از اتصال 80 درصد مشترکان کبودراهنگ به شبکه فاضلاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین شیخی‎زاده امروز در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: 80 درصد شهر کبودراهنگ به شبکه فاضلاب متصل است و 20 درصد باقیمانده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات اجرای شبکه فاضلاب شهر کبودراهنگ از محل اعتبارات ملی بوده، تصریح کرد: چهار سال است که این اعتبارات تمام شده و آنچه که سال به سال انجام می‌شود، از محل اعتبارات جاری شرکت آبفا و اعتبارات تبصره 2 و سه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه مشترکان فاقد شبکه فاضلاب از چاه جذبی استفاده می‌کنند، ادامه داد: 60 درصد از مشترکان انشعاب فاضلاب به شبکه فاضلاب اتصال مستقیم دارند و مابقی تنها بخش‌هایی را به شبکه وصل کرده و بخش‌هایی را نیز به چاه جذبی هدایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نمی‌توان با اهرم‌ خاصی برای اتصال همه مشترکان به شبکه فاضلاب اقدام کرد و باید با فرهنگ‌سازی و بهره‌گیری با استفاده از ظرفیت علما و روحانیون مردم را راضی کرد.

شیخی‌زاده با بیان اینکه اکنون شهرداری خود یک مدعی است، گفت: شهرداری معتقد است هدایت فاضلاب به کوچه‌ها موجب خسارت به تأسیسات شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه روش تصفیه فاضلاب در تصفیه‌خانه فاضلاب کبودراهنگ به روش تبخیر است، یادآور شد: حدود 20 لیتر در ثانیه ورودی فاضلاب داشته و 10 تا 15 لیتر در ثانیه نیز خروجی دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: اگر همه مشترکان به شبکه فاضلاب متصل شوند تا 60 لیتر در ثانیه می‌توان تصفیه‌خانه را تأمین کرد.

وی در خصوص استفاده پساب فاضلاب کبودراهنگ یادآور شد: مدیریت پساب با آبفا نیست و بر این اساس بحث‌هایی با امور آب و کشاورزان وجود دارد که این پساب قرار است به فولاد ویان برود یا در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمداشرفی در این دیدار با استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی مردم در حوزه های آب و فاضلاب دستورات لازم در هر بخش را صادر کرد.

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  روزهای پنج شنبه هرهفته در محل دفتر مدیر عامل بر گزار می شود.

دیگر خبرها

  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است