Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در راستای تکریم مشتریان ، مدیران گروه صنعتی ایران خودرو از مشتریانی که مشکل دارند ، دعوت کردند تا در نشستی مسایل خودرا به صورت حضوری مطرح کنند.

به گزارش ایکوپرس، دراین نشست مشکلات مشتریان شناسایی ، بررسی ودر جهت رفع آن اقدامات موثری صورت خواهد گرفت .

نشست صمیمانه مدیران گروه صنعتی ایران خودرو با مشتریان از ساعت 9 صبح روز شنبه ششم بهمن ماه برگزار خواهد شد و تا ساعت 17 همان روز ادامه خواهدداشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاد آورمی شود، محل برگزاری این نشست به نشانی کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران – کرج (شهید لشگری ) جنب بیمه و بانک پارسیان درب 4 ایران خودرو است .  

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - حضور پررنگ چری، یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن که با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" برگزار شد، بار دیگر بر جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت خودرو جهان تأکید کرد.

چری در این نمایشگاه از جدیدترین دستاوردها، نوآوری‌ها و برنامه‌های آینده خود برای بازارهای داخلی و جهانی رونمایی کرد و گام بلندی در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی برداشت.

در میان انبوه خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه پکن 2024، غرفه چری به وضوح خودنمایی می‌کرد. این شرکت با تمرکز بر عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کرد.

از جمله محصولات شاخص چری در این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیگو 9: بر روی پلتفرم جدید T2X چری ساخته شده است. این پلتفرم با تمرکز بر هوش و اتصال به اینترنت، تحولات جدیدی را در صنعت خودرو رقم می‌زند. T2X با ادغام فناوری‌های پیشرفته در بخش‌های مختلف، از جمله سیستم تعلیق، شاسی، سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان، هندلینگ و پایداری خودرو را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

اکسید EXLANTiX: کانسپت لوکس و برقی چری که نمایانگر تعهد این شرکت به ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی لوکس و پایدار به مشتریان است. این خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، به عنوان پرچمدار برند اکسید، لوکس و پایداری را به طور همزمان به ارمغان می‌آورد.

امودا C7: کراس‌اوور جدید چری با طراحی اسپرت و جوان‌پسند که به دنبال جذب مشتریان در این رده سنی است. این خودرو با ظاهری عامه‌پسند و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند سهم بازار چری را در میان جوانان افزایش دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه