Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروان احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کردستان، از تلاش تیم منتخب هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان دیواندره در خط الراس زمستانه رشته کوه شاهو خبرداد و گفت: این تیم که متشکل از دو تیم پشتیبان و یک تیم صعود کننده است روز سه شنبه دوم بهمن ماه وارد استان کردمانشاه و منطقه شاهو شد.

دبیر هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان کردستان عنوان کرد: شاهو یکی از کوه های تکنیکال یا فنی ایران است که تا کنون خط الراس زمستانه آن پیمایش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با بیان اینکه این صعود 9 روز به طول خواهد انجامید، افزود: این تیم 12 نفره پس از سپری کردن دو سال تحقیق، تلاش و برپایی اردو های منظم روز سه شنبه دوم بهمن ماه سنندج را به مقصد کوه شاهو در استان کرمانشاه ترک کردند.

او گفت: امین منصوری سرپرست این تیم 12 نفره و جبار سلیمانی به عنوان سرپرست فنی در گروه حضور دارد و همچنین امید عبدالمحمدی، شاهو قادری، ایرج مهدیخانی، محمد کریمی، ایوب آقا رضایی، فرزاد میرزایی، حبیب اله حقگذار، ادریس و امیر درستکار و هوشنگ مروتی دیگر اعضا این تیم را تشکیل می دهند.

شاهو در شمال غرب استان کرمانشاه و بلندترین قله این کوهستان به ارتفاع ۳۳۹۰ متر در فصل های بهار و تابستان خط الراس آن پیمایش شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صعود های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

این گزارش در حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074189 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد