Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@00:31:31 GMT

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل چین

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۷۴۲

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل چین

رویداد۲۴ تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف چین می‌رود و دو تیم در تلاشند تا با عبور از سد یکدیگر به جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌ها راه پیدا کنند.

کی‌روش در چهار بازی گذشته تیم ملی از ترکیب‌های مختلفی استفاده کرده است و همیشه نفراتی در ترکیب اصلی و اولیه تیم نسبت به بازی قبل جابجا شده‌اند که این امر در دیدار با چین هم اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درون دروازه علیرضا بیرانوند مثل همیشه ایفای نقش می‌کند و در دفاع چپ محمدی و حاج‌صفی گزینه‌های پیش رو هستند که به نظر می‌رسد کی‌روش به محمدی در دیدار‌های اخیر اعتقاد بیشتری داشته است.

در دفاع راست هم وریا و رامین رقابت دارند که در بازی قبلی رضاییان در ترکیب اصلی قرار گرفت، ولی احتمال تغییر در این پست و بازگشت وریا زیاد است.

دو دفاع میانی تیم ما هم از بین پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان و حسینی خواهند بود که اینجا هم شانس دو گزینه اول برای ترکیب اصلی زیاد است.

در خط هافبک امید ابراهیمی نقش هافبک دفاعی را ایفا می‌کند و یک خط جلوتر از او اشکان دژاگه حضور دارد. زوج دژاگه در بازی قبلی امیری بود که ۲ اخطاره شده و در این دیدار محروم است و بهترین گزینه برای جانشینی وی به نظر می‌رسد سامان قدوس باشد.

مثلث خط حمله ما احتمالا تغییری نخواهد داشت و مثل بازی قبل جهانبخش و طارمی بال‌های چپ و راست تیم هستند و آزمون مهاجم نوک بازی می‌کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی فوتبال جام ملت های آسیا ترکیب تیم ملی مقابل چین بازی ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است