Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل ائتلاف‌های پنهان و آشکاری در جهان عرب دارد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از مانور ارتش که اشغال روستایی در لبنان را شبیه سازی می‌کند، گفت: اسرائیل همپیمانان سری و آشکاری در جهان عرب دارد.

وی با اشاره به وضعیت نوار غزه گفت:پاسخ اسرائیل به هرکسی که به خود اجازه تجاوز علیه ما دهد، سخت و بسیار دردناک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو با طرع ادعاهایی علیه ایران و تهدید به حملات دردناک علیه این کشور گفت:‌ ما برای هرگونه سناریو و یا تشدید اوضاع در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

در همین راستا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه)در صفحه توئیتر خود نوشت، نیروهای مستقر این رژیم در نزدیکی حصار مرزی شامگاه چهارشنبه در معرض شلیک گلوله از سمت خاک سوریه قرار گرفتند.

آویخای ادرعی گفت: نیروهای اسرائیلی نیز  اقدام به شلیک متقابل کردند.

از سوی دیگر، زیف الکین، وزیر امور قدس، محیط زیست و میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی با اعلام "سه خط قرمز تل آویو در سوریه" تهدید به حمله شدید علیه کسانی کرد که از این خط قرمزها عبور کنند.

وی گفت: این موارد شامل ممانعت از موضع‌گیری نظامی ایران در سوریه،جلوگیری از تبدیل منطقه به پایگاهی برای ترویسم و مقابله با انتقال سلاح‌های پیشرفته به خاک سوریه است.

الکین گفت: اسرائیل برای تضمین این خطوط قرمز تلاش خواهد کرد و هرکس تجاوز به اسرائیل را برگزیند، این مسئله را در نظر داشته باشد که هدف حمله قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جهان عرب رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد

«غازی حمد» از رهبران جنبش حماس فلسطین امروز جمعه تأکید کرد که صهیونیست ها، هیچ راهی جز مذاکره پیش روی خود ندارند و هر گونه عملیات در «رفح» هیچ سودی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، حمد با بیان اینکه استفاده از کارت رفح برای فشار به حماس، هیچ سودی نخواهد داشت و موضع این جنش را نیز تغییر نخواهد داد، گفت: اسرائیل از ورود به رفح هیچ سودی نخواهد برد؛ زیرا یک بار دیگر مانند غزه، غرق خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد که اگر اسرائیل تصمیم بگیرد وارد رفح شود، حماس، برای مقابله با این رژیم آمادگی بالایی دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کردند که مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسیده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه جنگ ۱۲ روز است که درباره پرونده اسیران مقاومت در نوار غزه بحثی نکرده و مذاکرات و جنگ به بن بست رسیده است.

در همین رابطه پایگاه خبری واللا رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که تصویر پیروزی کامل که بنیامین نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، کابینه رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد.

بر اساس این گزارش، در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته و نتانیاهو به خاطر عدم فروپاشی ائتلاف خود، از اتخاذ تصمیم‌های سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

همچنین روزنامه عبری زبان معاریو نیزگزارش داد که نتانیاهو، بنی گانتس، یوآو گالانت و هرتزی هالوی توانستند اوضاع را پیچیده کنند و هیچ نگرش راهبردی برای نابودی حماس و حزب الله که شهرک‌های صهیونیستی در شمال را هدف قرار می‌دهد، ندارند اما خط پایان این اوضاع پیچیده و درهم همچنان دور است زیرا ایران وارد معادله شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود