Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:25:35 GMT

اعزام تیم ملی جودو به گرنداسلم فرانسه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۹۲۷

اعزام تیم ملی جودو به گرنداسلم فرانسه

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی جودو کشورمان که این روز‌ها زیر نظر محمد منصوری در اردوی آمادگی به سر می‌برد با اعلام مسئولان این فدراسیون برای حضور در مسابقات گرنداسلم پاریس راهی کشور فرانسه می‌شود.

با توجه به اینکه جواد محجوب به دلیل عمل جراحی از تمرینات تیم ملی دور مانده است، سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو با سرمربیگری محمد منصوری به همراه محمد درخشان مشاور عالی فدراسیون در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این سعید ملایی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرده بود که احتمال حضورش در این مسابقات کم است و قصد دارد در برخی از رقابت‌های سال ۲۰۱۹ شرکت کند.

مسئولان فدراسیون در حالی با اعزام تیم ملی به گرنداسلم پاریس موافقت کردند که پیش از این با حضور این تیم در کمپ تمرینی ازبکستان مخالفت کرده بودند تا هزینه این سفر را برای بازسازی سالن کبکانیان استفاده کنند.

تیم ملی جودو کشورمان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو باید در رقابت‌های مختلف سال ۲۰۱۹ شرکت کند تا ملی پوشان ما از طریق رنکینگ سیستم بتوانند جواز حضور در المپیک را بدست آورند.

انتهای پیام/

اعزام تیم ملی جودو مردان به رقابت‌های گرند اسلم پاریس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جودو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر در حال برگزاری است که در سومین روز از این مسابقات در اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت آف شد.

در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

تیم ملی ایران با ۷ تیرانداز در این مسابقات حضور دارد. مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

کد خبر 6086605

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید