Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:54:09 GMT

عامل توزیع داروهای سقط جنین در مشهد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۹۱۸۵

عامل توزیع داروهای سقط جنین در مشهد دستگیر شد

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این متهم معروف به 'دکتر' پس از یک ماه فعالیت نیروهای اطلاعات ناحیه مقاومت حر مشهد در حالی به چنگ قانون افتاد که در بازرسی از دو انبار بزرگ وی 16 لیتر شربت تریاک، 18 لیتر شربت متادون و انواع جعبه دارو های غیرمجاز کشف شد.
وی اظهار داشت: متهم 55 ساله دارای مدرک لیسانس و کارمند بازنشسته یکی از دانشگاه های علوم پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مقادیر بسیاری لوازم جراحی، سقط جنین، دستگاه های معاینه زنان و برچسب های تقلبی به همراه بطری های شیشه ای شربت که در انبارهای او پلمب می شد نیز از انبارهای این متهم کشف شده است.
سرهنگ زراعتخواه افزود: متهم دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.
7507 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دارو دانشگاه های علوم پزشکی زنان سقط جنین مشهد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان