Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:08:51 GMT

لیگ یک / برد لحظه آخری ملوان دریک دیدار حساس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۹۳۱۸

لیگ یک / برد لحظه آخری ملوان دریک دیدار حساس

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که این روزها حالا به رهبری محمد احمدزاده خودش را از قعر جدول جدا کرده است ، در ادامه روند رو به رشدش موفق شد در انزلی این بار مس رفسنجان را  از پیش رو بردارند تا دیگر ملوان را در انتهای جدول نبینیم .

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار 6 امتیازی  که تا دقیقه نود با حساب صفر بر صفر دنبال  می شد در پایان با نتیجه عجیب دو بر صفر به پایان رسید تا یک پیروزی با ارزش و روحیه بخش برای انزلی چی ها به دست بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در حالی که تماشاگران  ملوان قصد ترک ورزشگاه را داشتند محمد حسین پور هافبک بابلی ملوان بود که با به ثمر رساندن گل دقیقه 90 موج شادی را به ورزشگاه پیر تختی انزلی آورد تا کرمانی ها دست خالی انزلی را ترک کنند .


 ابن در شرایطی بود که در نیمه اول عظیم گوگ مدافع ملوان توپ را ازروی  خط دروازه در آورد تا  هم چنان   امید تیمش را بری کسب پیروزی حفظ کند چرا که با کسب این برد می توانستند  یک پله بالاتر مس رفسنجان قرار بگیرند.


   بعد از گل ملوان داور دیدا ر با اعلام 6 دقیه وقت اضافه   باعث شد مسی ها با تمام توانشان سمت دروازه ملوان یورش یبرند اما  این ملوانی ها بودند که دریک ضد حمله صاحب  ضربه پنالتی شدند که شهریار مغانلو مهاجم این تیم گل دوم آن ها را به ثمر رساند تا 3 امتیاز شیرین به حساب ملوان واریز شود .


حالا با  احتساب این برد ملوان با 18 بازی و  کسب  18 امتیاز دررده دوازدهم جدول رده بندی جای گرفت و مس رفسنجان  با همین تعدادبازی و همین امتیاز صرفا به خاطر تفاضل کمتر در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفتند.

ملوان بندرانزلی مس رفسنجان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی مس رفسنجان دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت