Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۹۸ میلیون تومان اعتبار برای ۱۲ اولویت پژوهشی استان تخصیص یافته است. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، طهمورث الیاسی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کل اعتبارات استان در سال 97 را که تاکنون برای آنها موافقتنامه مبادله شده است  537 میلیارد و 646 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان 282 میلیارد تومان تخصیص یافته و 151 میلیارد و 842 میلیون تومان پرداختی خزانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 106 میلیارد تومان اعتبارات استانی نیز 74 میلیارد تومان تخصیص یافته و 59 میلیارد تومان پرداختی خزانه است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری به اعتبارات طرح‌های ملی اشاره و تصریح کرد: مجموع این اعتبارات 119 میلیارد تومان اعتبار مصوب، 57 میلیارد تومان تخصیص یافته و 24 میلیارد تومان نیز تاکنون پرداختی خزانه بوده است.

الیاسی یادآور شد: هنوز اعتباراتی داریم که دستگاه‌ها دنبال جذب آنها نرفته‌اند لازم است این مسائل با سرعت عمل بیشتری پیگیری شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخصیص 498 میلیون تومان اعتبار برای 12 اولویت پژوهشی استان، بیان کرد: پس از مشخص شدن عناوین و تایید پروپوزال‌ها و ثبت در سامانه سمات برای اجرا توسط دستگاه اجرایی اقدام می‌شود.امیدواریم اعتبارات در نظر گرفته شده برای انجام 12 طرح پژوهشی اولویت‌دار استان بتواند مشکلی از مشکلات استان را رفع کند.

الیاسی تغییر الگوی کشت با معرفی گونه‌های مقاوم به کم آبی، تعیین حقابه سرشاخه‌های کارون، بررسی توسعه باغات دیم در اراضی شیبدار و بررسی اثرگذاری دستگاه‌های ضدعفونی کننده آب ورودی و خروجی مزارع پرورش ماهیان سردآبی را از جمله این طرح‌ها برشمرد و گفت: بررسی راهکارهای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بررسی نقش تغذیه در احیا گونه‌های بلوط، شناسایی موانع کارآفرینی و اشتغال و مطالعه میزان خام فروشی محصولات صادراتی استان و راهکارهای ارزش افزوده از دیگر طرح‌های پژوهشی استان است.

انتهای پیام/

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت