Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير حج و اوقاف شهرستان غوريان ولايت هرات در حمله افراد مسلح ناشناس کشته شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از راديو پشتو برون مرزي صدا وسيما، «سيد محمد شيرزادي» رييس حج و اوقاف ولايت هرات گفت: «مولوي عبدالله نظري» مديرحج واوقاف شهرستان غوريان روز پنج شنبه هنگامي که به سمت دفترکار در حرکت بود، هدف حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفت وکشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وى افزود، افراد ناشناس هفته گذشته به مدير حج و اوقاف شهرستان غوريان هشدار داده بودند، ازمسئوليت خود استعفا بدهد، اما وي به کارخود ادامه داد و متاسفانه امروز هدف حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.
مسئولان بيمارستاني در ولايت هرات نيز کشته شدن مدير حج و اوقاف شهرستان غوريان را تاييد مي کنند.
تاکنون فرد يا گروهي مسئوليت اين ترور را برعهده نگرفته است.
استان هرات يکي از مهمترين استان‌هاي افغانستان در حوزه اقتصادي است و با توجه به مجاورتش با ايران از امنيت نسبي بهتري در قياس با استان‌هاي مرکزي و جنوبي افغانستان برخوردار است.
افزايش ناامني و فعاليت گروه هاي تروريستي در افغانستان درحالي است که آمريکا و متحدانش از سال 2001 به بهانه مبارزه با تروريسم و تامين امنيت در افغانستان در اين کشور حضور دارند.
بر اساس اعلام مقامات کابل، حضور آمريکايي ها در افغانستان تنها موجب افزايش ناامني، تروريسم و توليد مواد مخدر در اين کشور شده است.
138/118
بيشتربخوانيد:
انفجار تروريستي در هرات افغانستان
کليدواژه افغانستان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت

ریاست رسیدگی به بلایای طبیعی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد که بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در این ولایت جان ۷ نفر را گرفته است.

همچنین، یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در بارندگی و سیل روزهای اخیر جان باخته اند.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

این در حالی است که منابع خبری افغانستان اعلام کردند در یک ماه گذشته نیز سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات