Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبوری با بیان اینکه پیگیری مطالبات بحق اقشار مختلف، رسالت دائمی دانشجویان عدالتخواه ست، و اجازه نخواهیم داد با فشار برخی، علم مبارزه از ریل واقعی خود منحرف شود؛ اظهار داشت:صریحاً عرض میکنیم که مواضع جنبش عدالتخواه دانشجویی شفاف و روشن است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در رابطه با دادگاه محمدجواد معتمدی نژاد، گفت: بهانه‌ی تشکیل دادگاه، حضور در جمع کامیونداران معترض پایانه‌ی بار تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضوری که به منظور شنیدن صدای معترضین و پیگیری خواست‌های شان صورت گرفت.small_red_triangle_down: رد پا‌های مشکوکی حس می‌کنیم

محمدحسین صبوری تصریح کرد: قابل پذیرش نیست که مدعی العموم به برخورد با آمرین به معروفی که پیگیر حقوق عامه اند یپردازد.
در پرونده‌ی دبیر سابق جنبش، نه سیستم قضایی، که رد پا‌های مشکوک دیگری را حس می‌کنیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه، آقایان به دنبال تقویت و گسترش آمدنیوز‌ها هستند، افزود: بررسی نتیجه‌ی حاصله از این برخوردها، شبهه‌ی رفتار از پیش طراحی شده را تقویت می‌کند.small_red_triangle_down: ادامه این روند را به صلاح جامعه نمیدانیم

صبوری ضمن اشاره به این نکته که: ورود‌های امنیتی و دخالت مستقیم در اینگونه مسائل، پیام مثبتی را به جامعه منتقل نخواهد کرد، ادامه داد:
همان‌هایی که راه را بر هر نوع اعتراض و نقد دلسوزانه‌ای از سوی دانشجویان می‌بندند، عامدانه یا جاهلانه در مسیر انسداد عدالتخواهی قدم برمیدارند.

این فعال دانشجویی گفت: معضل اصلی نه صرف محاکمه‌ی چند فرد، بلکه غلبه‌ی رویکرد «تو چه کاره ای» در نظامات انتظامی ست.   رویکردی که قائل به راه‌های داخلی برای پیگیری مطالبات نیست، و مکمل پازل ضد انقلاب است.

صبوری با بیان اینکه پیگیری مطالبات بحق اقشار مختلف، رسالت دائمی دانشجویان عدالتخواه ست، و اجازه نخواهیم داد با فشار برخی، علم مبارزه از ریل واقعی خود منحرف شود؛ اظهار داشت: صریحاً عرض میکنیم که مواضع جنبش عدالتخواه دانشجویی شفاف و روشن است؛ و تلاش‌ها جهت تخریب وجهه‌ی جنبش، مثل همیشه نافرجام خواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه ادامه روند را به صلاح جامعه نمی‌دانیم، تصریح کرد: امیدواریم که در مسئله‌ی اخیر، سیستم قضایی و انتظامی اولویت‌های کشور را درک کرده و پیش از این چهره‌ی نظام را تخریب نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنبش دانشجویی کامیون داران جنبش عدالتخواه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها