Web Analytics Made Easy - Statcounter

گازیدیس تایید کرد میلان برای داشتن استادیومی سطح جهانی، به زودی اقدام خواهد کرد.

طرفداری- ایوان گازیدیس، از مدیران ارشد باشگاه میلان، امروز در مراسم معارفه کریستوف پیاتک، ضمن بیان نظرات خود در خصوص باشگاه، از الیوت بسیار تمجید کرد.

خوشحالم بازیکن جدیدمان را معرفی می کنم. سرمایه گذاری بلند مدتی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می خواهم از لئوناردو و مالدینی تشکر کنم. باید رویایی بسازیم، رویایی بلند مدت. باید تیم را دوباره بسازیم. قرار نیست فقط بازیکنان جوان به خدمت بگیریم، بلکه ممکن است بازیکن باتجربه هم بخریم. باید به فیرپلی مالی هم احترام بگذاریم.

 پیاتک بازیکنی بود که با معیارهای ما مطابقت داشت. بازیکنان جوان زیادی داریم و باید به لیگ قهرمانان اروپا برویم. میلانلو مکانی افسانه ای است. می توان بوی فوتبال را استشمام کرد. میلان جایگاه مهمی در میان فوتبال دوستان دارد. به آینده خوشبینم. موانعی داریم و باید به یوفا احترام بگذاریم، اما مالکان میلان می خواهند باشگاه را به اوج بازگردانند.

بودن در میلان باعث افتخار است. ما تا الان به فیرپلی مالی احترام گذاشته ایم و تا زمانی که نتیجه اعتراض مان مشخص نشود، همین رویه را طی خواهیم کرد. باید از لحاظ مالی وضعیت ثابتی داشته باشیم. وقتی فیرپلی مالی اعمال شد، خودم در یوفا کار می کردم. نسبت به هشت سال گذشته، ضرر باشگاه ها کاهش یافته اما ضمن احترام به یوفا، باید راهی برای باشگاه هایی مثل ما که قصد بازگشت به اوج دارند، نشان داده شود. مالکان قدرتمندی داریم و به آینده امیدوارم.

به استادیوم های عالی نیاز داریم. برای مثال هدف اصلی ما، ساخت یک ورزشگاه جدید یا بازسازی سن سیرو خواهد بود. الیوت به قدری قدرتمند است که می توانیم کارهای هیجان انگیزی انجام دهیم. با اینتر در تماسیم و حس می کنم کارهای خوبی می توانیم انجام دهیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد