Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا صادقی روز پنجشنبه پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر در ورزشگاه ملت در جمع خبرنگاران افزود: البته این موضوع چندان آسان نیست، اما اگر بخواهیم به تداوم موفقیت ها و ترقی خود بیندیشیم، باید بتوانیم آسیا را فتح کنیم.
وی با اشاره به انسجام تیمش برای کسب مقام قهرمانی در مسابقات اضافه کرد: لیگ برتر امسال، فراز و نشیب زیادی داشت و حریفان با انگیزه و قدرت برابر ذوب آهن قرار می گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، ذوب آهن در این فصل از رقابت ها به بومی گرایی روی آورد و بازیکنان مطلوبی نیز در این تیم حضور یافتند که ثمره آن کسب مقام نخست بود.
این سرمربی ادامه داد: حضور بازیکنان جوان در تیم های مختلف لیگ امسال نظیر کاسپین، نامی نو و ذوب آهن نوید، این را می دهد که می توان در آینده نزدیک، چهره های جدیدی را به تیم های ملی معرفی کرد که این خود پشتوانه ای برای والیبال کشورمان به شمار می رود.
صادقی با تاکید براینکه هرچه تعداد باشگاه های حرفه ای بیشتر شود، به سود والیبال ملی خواهد بود، گفت: باشگاه هایی که در والیبال آقایان تیمداری می کنند باید برای پیشرفت این رشته در زمینه بانوان نیز فعال باشند تا دو بخش بانوان و آقایان بطور یکسان توسعه یابد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در باره حمایت هواداران از این تیم در طول مسابقات امسال لیگ برتر تصریح کرد: نقش مثبت و سازنده حامیان تیم ما در مسابقاتی نظیر پیکان تهران مشهود بود و از تمام آنها که در تمام رقابت ها به ما کمک کردند، تشکر می کنم.
تیم والیبال بانوان ذوب آهن روز پنجشنبه در هفته پایانی لیگ برتر در شهرآورد اصفهان در سالن مرحوم رهنمایی ورزشگاه ملت تیم 'نامی نو' دیگر تیم اصفهانی را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و قهرمان لیگ برتر شد.
در این هفته، تیم پیکان نیز حریف خود 'مبنا تجارت کاسپین' را با نتیجه سه بر صفر شکست داد اما در نهایت ذوب آهن به دلیل معدل امتیازات، بالاتر از تیم پیکان ایستاد تا در شرایطی که دو تیم در تمام معیارها برابر بودند، تیم اصفهانی با معدل امتیاز بالاتر، قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند.
6020/6027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تیم های ملی ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال لیگ برتر والیبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران ظهر امروز پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا رقم زد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.
در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل تیم ایتالیا که دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا است، در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد و نهایتاً با برتری دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان راه یافت.
گفتنی است تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران با کسب چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود.
در پایان این دیدار، دکتر رشید حسن‌پور بائی سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان حضور یافتند و در شادمانی آنان برای صعود به جمع چهار تیم برتر جهان شرکت کردند.
یادآوری می‌شود تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه