Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@03:34:40 GMT

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۰۴۴۹

پول‌نیوز - وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای از تحریم چند مجموعه از جمله لشگرهای فاطمیون و زینبیون به اتهام ارتباط با ایران خبر داد.
خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه چندین مجموعه را به اتهام ارتباط و همکاری با جمهوری اسلامی ایران در فهرست تحریم قرار داد.
بر اساس بیانیه واشنگتن، این مجموعه‌ها عبارتند از:
لشگر فاطمیونلشگر زینبیونخطوط هوایی فارس ایر قشمدو هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ خطوط هوایی فارس ایر قشمشرکت مسافرتی فلایت تراول مستقر در ایروان (با ادعای ارتباط با خطوط هوایی ماهان)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آمریکا ایران تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا، امروز شنبه در اظهاراتی ادعاهای وزارت امور خارجه آمریکا درباره دست‌داشتن سرویس‌های اطلاعاتی روسیه در حمله‌های سایبری علیه اروپا را دروغی تحریک‌آمیز دانست.

آنتونوف اعلام کرد: ما این‌دست اظهارات را مثالی دیگر برای دیپلماسی بلندگوها و دلیلی برای تمایل توصیف‌ناپذیر واشنگتن برای گرفتن انگشت اتهام ارتکاب اشتباه‌های مرگبار به سوی روسیه می‌دانیم.

سفیر روسیه در آمریکا گفت: ما بارها و بارها به آمریکایی‌ها گفته‌ایم که اگر شکی دارند باید آن را از طریق کانال‌های رسمی، به همراه ارایه حقایق مشخص و دلایل ملموس منتقل کنند.

آنتونوف تصریح کرد: مقام‌های آمریکایی، به آسانی، هیچ دلیلی برای اثبات نکات اعلامی (ادعاهای) خود ندارند. روشن است که این داستان‌های دروغین و تحریک‌آمیز، همچون سال‌های گذشته، با نزدیک‌شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش خواهند یافت.

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد: تبلیغات دروغین و نپذیرفتن آشکار برگزاری گفت‌وگوهای حرفه‌ای امنیت اطلاعات بین‌المللی را کاهش می‌دهد.

کد خبر 6096128

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه