Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه تشویق بانوان به ورزش یک رسالت اجتماعی است، گفت: در بیشتر باشگاه‌ها گرایش‌ به سمت ورزش مردان است، در حالی که در باشگاه ذوب‌‌آهن سال‌ها است که ورزش بانوان جایگاه ویژه‌ای دارد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، قهرمانی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن را ثمره برنامه‌ریزی 5 ساله خواند و اظهار داشت: در سال 92 که دوره جدید مدیریت من در باشگاه ذوب‌آهن آغاز شد، همه تفکر ما بر این بود که تعداد تیم‌های باشگاه در هر 2 بخش آقایان و بانوان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود آنکه از نظر بودجه دچار چالش اساسی شدیم، اما خوشبختانه این اتفاق رخ داد و امروز شاهد هستید که بعد از یک برنامه 5 ساله ثمره این کار مشخص شد.

وی افزود: کادر فنی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن از جمله خانم صادقی، خانم شریف‌زاده و خانم نصر به همراه سرپرست تیم یک برنامه 5 ساله را تدوین کردند. در تیم جوانگرایی اتفاق افتاد و همه ما پای این برنامه ایستادیم. هیئت مدیره باشگاه اعتقاد داشت که باید از این بازیکنان حمایت شود و خدا را شکر می‌کنم که امروز شاهد قهرمانی این تیم بودیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با تمجید از عملکرد بازیکنان ذوب‌آهن، قهرمانی تیم والیبال را عامل انگیزشی برای گرایش بانوان به ورزش خواند وخاطرنشان کرد: بازیکنان ما رقابت پایاپایی با تیم پیکان داشتند. به پیکانی‌ها نیز تبریک می‌گویم. آنها هم سرمایه‌گذاری ویژه‌ای در والیبال داشته‌اند و سال‌ها است که در بخش بانوان فعال هستند. این قهرمانی‌ها باعث تشویق بانوان به ورزش می‌شود.

تعلل ناظر بازی برای اعلام قهرمانی ذوب‌آهن؛ قهرمان بدون جام! دربی قهرمانی در غیاب نمایندگان فدراسیون والیبال برگزار شد تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن قهرمان لیگ برتر شد

آذری با بیان این مطلب که تشویق بانوان به ورزش یک رسالت اجتماعی است، افزود: در بیشتر باشگاه‌ها گرایش‌ به سمت ورزش مردان است، در حالی که در باشگاه ذوب‌‌آهن سال‌ها است که ورزش بانوان جایگاه ویژه‌ای داشته که هم در بحث انگیزشی و هم در بحث تأثیرگذاری اجتماعی در تشویق بانوان به ورزش مهم است.

وی در خصوص برنامه‌های باشگاه ذوب‌آهن برای تقویت تیم والیبال بانوان در رقابت‌های آسیایی گفت: خانم صادقی فرمانده مطلق تیم والیبال بانوان است و ما منتظر برنامه‌های او خواهیم ماند و باشگاه هر حمایتی که لازم باشد، انجام خواهد داد. سال 88 که از باشگاه رفتم، ذوب‌آهن تنها تیمی بود که 8 نماینده در رقابت‌های آسیایی داشت. این اتفاق دوباره در حال رقم خوردن است و تیم والیبال بانوان نخستین نماینده آسیایی از بین تیم‌های باشگاه ذوب‌آهن است. باید ببینیم بودجه باشگاه در سال آینده چگونه خواهد بود تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

وی درباره اقدامات باشگاه ذوب‌آهن برای تقدیر از تیم والیبال بانوان گفت: قطعاً این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و باشگاه یک مراسم ویژه با حضور مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن برای تیم والیبال بانوان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ R41346/P4001/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد

به گزارش ورزش سه، ساعاتی پیش علی خطیر و رضا درویش دو مدیرعامل دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در محل برگزاری مراسم حضور یافتند و در بدو ورود با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان رودررو شدند. همچنین احسان خاندوزی در همین زمان وارد سالن برگزاری این مراسم شد.

نکته جالب در عکس های ارسالی صورت بشاش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است که خود در این جابه‌جایی نقش مهمی را ایفا کرده است.

دیگر خبرها

  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!