Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز با حضور کشتی گیران مطرح داخلی و کشتی گیرانی از 8 کشور خارجی در سالن شهید سروندی شهر اندیمشک در حال برگزاری است.
در مراسم افتتاحیه این رقابت ها که بعد از ظهر امروز برگزار شد پس از پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و رژه تیم ها، با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، پرویز سیروس پور رئیس و دبیر اسبق فدراسیون کشتی، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، از برخی پیشکسوتان کشتی خوزستان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از استانیسلاو سرنک نماینده اتحادیه جهانی کشتی از کشور اسلوونی نیز تقدیر شد.
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان دراین آیین ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: بسیار خوشحالیم که بار دیگر شاهد رخدادی بزرگ در خوزستان هستیم و امیدواریم تمامی شرکت کنندگان از حضور در این استان احساس خرسندی کنند.
وی افزود: شرایط ورزش خوزستان روز به روز رو به پیشرفت است و ما تا آخر امسال شاهد برگزاری رویدادهای بزرگ دیگری در این استان خواهیم بود.
سی و نهمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام تختی با حضور بیش از یکصد کشتی گیر از هشت کشور خارجی و 6 تیم از کشورمان ، از صبح پنجشنبه چهارم بهمن در اندیمشک آغاز شده و فردا جمعه به کار خود پایان می دهد.
9879/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان خوزستان پیشکسوتان فدراسیون کشتی مدیرکل ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • چهارسوی ورزش خوزستان