Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حسام الدین آشنا در رابطه با واکنش ها به صحبت های اخیر رئیس جمهوری، اظهار داشت: در چنین شرایطی (زمانی که صحبت ها تحریف می شوند) رسانه ها وظیفه دارند که صحبت های رئیس جمهوری را به صورت کامل پوشش دهند تا از تحریف جلوگیری شود.

وی افزود: باید صحبت های رئیس جمهوری را به صورت کامل منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که به بزرگان دسترسی دارند و مطالب مدنظر را در اختیار آنان قرار می دهد، در انتقال صحبت ها دقت را رعایت کنند.

مشاور رئیس جمهوری تصریح کرد: سخنان آقای روحانی در وزارت ارتباطات باید در چارچوب دیگر سخنان وی فهم شود. روشن است که آقای روحانی هیچ مطلبی را خارج از چارچوب دیدگاه متعارف نسبت به حجاب بیان نکرد و صحبت های وی خارج از دیدگاه های شهید مطهری نبود.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه اول بهمن در وزارت ارتباطات صحبت هایی در رابطه با حجاب و رسانه ها مطرح کرد که باز نشر تقطیع شده این صحبت ها با واکنش هایی همراه بود.

پس از انتشار این واکنش ها دفتر رئیس جمهوری با صدور اطلاعیه ای درباره سخنان وی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: انتظار می رود هرگونه روایت یا قضاوت در مورد این سخنان با مراجعه به متن سخنرانی صورت پذیرد و افراد تحت تاثیر روایت های غیر مستقیم یا تحریف و تقطیع شده ای که گاه با انگیزه ای سیاسی و تخریبی از سوی برخی جریان ها صورت می گیرد، واقع نشوند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها حجاب حسن روحانی حسام الدین آشنا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 749448

دیگر خبرها

  • نگاه استاد مطهری به آینده جمهوری اسلامی به روایت افروغ
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری