Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی برد قاطعی داشت و همه از پیروزی‌های قدرتمند تیم ملی لذت می‌بریم. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا فغانی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل چین گفت: به بچه‌های تیم ملی تبریک می‌گویم، برد قاطعی داشتند و همه از پیروزی‌های قدرتمند تیم ملی لذت می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاءالله شاهد قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشیم.

وی درباره این موضوع که پس از رسیدن تیم ملی ایران به فینال جام ملت‌ها دیگر قضاوت نخواهد کرد، گفت: انشاءالله.

شکست طلسم 15 ساله ایران با توپ‌ربایان!

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستنداز نگاهی به گذشته تاریخی نوع پاپوش‌های بومی و ملی ایرانیان آغاز می‌شود و با گذری کوتاه به قصه الگو‌ها و طرح‌های مورد استفاده اقوام مختلف می‌رسد.

استفاده از کالای با کیفیت داخلی برای زنده ماندن این صنعت یکی از اهداف اصلی فیلم است. البته تلاش شده است تا با استفاده از گرایش نسل امروز به تنوع در پوشش و میل به برند پوشی، این باور که برند ایرانی هم ارزش افتخار کردن دارد، به بینندگان منتقل شود.

این فیلم درباره صنعت ریشه دار تولید کفش با نگاهی افتخار آمیز؛ ولی گذرا به تاریخچه آن است و همچنین نگاهی علمی، اجتماعی و نقادانه به نوع سلیقه نسل امروز دارد.

مستند۴۰ دقیقه‌ای «پاپوش» به تهیه کننده و کارگردانی امیر یوسفی، با مشارکت دفتر تبلیغات هوشمند و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تولید شده و تکرار آن ساعت ۲۴ بامداد و پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»