Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، شهردار خوی از بررسی طرح‌های جدید حوزه سیما و منظر شهری خوی خبر دادوگفت:پروژه‌های مختلف زیباسازی و نورپردازی در خیابان طالقانی خوی،نصب الِمان پرستار در میدان پرستار، طراحی‌های جدید مبلمان شهری برای اجرا در معابر و پارک‌های سطح شهر اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محرم اکبرزاده شهردار خوی با اشاره به برگزاری تشکیل جلسه کمیته ارتقای سیما و منظر شهری شهرداری خوی اظهار داشت: کمیته ارتقای سیما و منظر شهری شهرداری با حضور مدیران بخش‌های مختلف شهرداری تشکیل شده و نسبت به بررسی ابعاد مختلف طرح‌های مربوط به زیباسازی و ارتقای سیمای شهری اقدام می‌شود.    اکبرزاده اضافه کرد: ششمین جلسه کمیته ارتقای سیما و منظرشهری شهرداری در راستای بررسی طرح‌های مربوط به الِمان پرستار، ساماندهی و اجرای پروژه‌های مربوط به زیباسازی خیابان طالقانی و مبلمان شهری تشکیل شده و طرح‌های مختلف بررسی و به بحث و گفتگو گذاشته شد.

شهردار خوی گفت: طرح ساماندهی خیابان طالقانی به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی شهر به تصویب رسیده و در کنار اجرای پروژه‌های نورپردازی و استفاده از سنگ‌های نورانی در سطح پیاده رو، سنگ فرش‌های پیاده رو‌ها نیز از سنگ‌های اسپراخان بصورت مستطیلی شکل و حصیری اجرا می‌شود.
شهردار خوی در پایان سخنان خود گفت: الِمان پرستار نیز پس از بحث و بررسی‌های مختلف فنی، همراه با تغییرات نهایی طرح، به ارتفاع ۶ متر در میدان پرستار نصب خواهد شد.   انتهای پیام/م   پروژه‌های نورپردازی در خیابان‌های شهرستان خوی اجرا می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان