Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@07:07:53 GMT

لیپی: سه گل به ایران هدیه دادیم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۱۵۵۹

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین با بیان اینکه شاگردانش سه گل به ایران هدیه دادند، گفت: در دیدار با تیم های بزرگ، هر اشتباه تاوان سنگینی دارد.

به گزارش ایرنا؛ «مارچلو لیپی» پس از شکست سه بر صفر مقابل ایران و حذف از جام ملت های آسیا، اظهار داشت: از عملکرد تیم خود در این دوره از رقابت ها رضایت دارم و خوشبختانه توانستیم تا یک چهارم نهایی پیش روی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز خیلی ها انتظار شکست ما را داشتند و این نتیجه را پیش بینی کرده بودند. اشتباهات فردی به تیم ما آسیب جدی زد و هر سه گل ایران به این صورت وارد دروازه ما شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: در مقابل تیم های قدرتمندی چون ایران اشتباهات اینگونه مرگبار است و ما سه گل را به آنها هدیه کردیم.

وی خطاب به هواداران تیم ملی چین، اظهار داشت: به خوبی می دانم این سه اشتباه مرگبار چقدر شما را ناراحت کرده است و باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال چین تصریح کرد: امیدوارم روش بهتری را برای آینده فوتبال چین در پیش بگیریم تا بتوانیم به موفقیت های بزرگ برسیم.

لیپی گفت: اشتباهات تیم ما بسیار بد بود و بار دیگر از هواداران خوب تیم ملی چین عذرخواهی می کنم.

سرمربی چین به دلیل گرفتگی صدای خود از خبرنگاران خواست دیگر سئوالی از او نپرسند. خبرنگاران چینی نیز سرمربی ایتالیایی و پرافتخار خود را به شدت تشویق کردند.

تیم ملی فوتبال ایران امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا موفق شد با نتیجه سه برصفر چین را شکست دهد و حریف ژاپن در مرحله نیمه نهایی شود.

دیدار تیم های ملی ایران و ژاپن روز دوشنبه از ساعت 17:30 دقیقه در شهر العین برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش فوتبال لیپی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی