Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:12:27 GMT

عنایت و لطف الهی عامل پیشرفت کشورمان ایران است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۱۶۹۲

عنایت و لطف الهی عامل پیشرفت کشورمان ایران است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: عنایت و لطف الهی سبب شده که با وجود چهل سال دشمنی دشمنان کشورمان سر افراز در حال پیشرفت باشد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «سیدمحسن محمودی» امروز پنجشنبه (4بهمن) به مناسبت ایام فاطمیه با حضور پرسنل ارتش در مسجد امام خمینی(ره) به سخنرانی پرداخت و گفت: امروز ملت و کشور ما در مسیر حرکت می‌کند که الطاف الهی را همراه خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با استناد به روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه بیشتر شیعیان از نسل سلمان فارسی در ایران خواهند بودند، عنوان کرد: عنایت و لطف الهی سبب شده که با وجود چهل سال دشمنی دشمنان با همه نوع توطئه اعم از جنگ، تحریم، ترور و فشارهای دیگر کشورمان سر افراز  در حال پیشرفت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی 48000 شهید در راه اسلام فدا کرده است، اظهار کرد: ارتش همواره حامی نظام بوده و خواهد بود.

استاد حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین با بیان اینکه مردم کشورمان 17 هزار شهید ترور به انقلاب تقدیم کردند، گفت: امروز هم این مردم با بصیرتی همچون گذشته همواره در دفاع و حمایت از نظام جمهوری اسلامی آماده هستند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه نیروهای مسلح ما همواره خود را جانفدای رهبر معظم انقلاب می‌دانند، ابراز کرد: زمان امیرمومنان امام علی(ع) کسی حامی ایشان نشد که برخی توانستند در حق ایشان خیانت کرده و خلافت را از حضرت غصب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با بیان اینکه امروز نفوذی‌های کشورمان همان عمروعاص زمان امیرمومنان امام علی(ع) هستند، اظهار کرد: برخی نفوذی‌ها و برخی نادان‌های تابع آنها چنین وانمود می‌کنند که در سوریه جنگیدن بیهوده است اما نمی‌دانند که امروز دیگر نیروهای مسلح ما تابع عمروعاص‌ها و ابوموسی اشعری‌ها نخواهند بود.

وی با بیان اینکه ما در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشتیم، گفت: اگر در زمینه اقتصادی مشکل داریم به علت نگاه غلط برخی مسوولان است که هنوز چشم به برجام و غرب دوختند.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: مردم کشورمان با وجود مشکلات همچون سال‌ها پیش باز هم حامی و پشتیبان این نظام و انقلاب خواهند بود و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند خراسان جنوبي مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع مجلس خبرگزاری شبستان دستاوردهای انقلاب انقلاب اسلامی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است

شیخ محمد عزیز حنیفی عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت استان فارس در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، تقریب و وحدت در زمان امام صادق(ع) را در بالاترین حد خود دانست و اظهار داشت: بزرگواران دین، همه در راه دین مبین اسلام گام برداشته اند؛ حقیقتاً این حرکت رضای الهی را در برداشت.

این عالم اهل ست تصریح کرد: هیچ اختلاف و تفرقه ای در زمان امام صادق(ع) وجود نداشت و به همین دلیل کسی از امام انتقاد نکرد و نتوانستند سخن و انتقادی به امام وارد کنند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، بیان کرد: آنان خدا را در انجام امورات خود می دیدند؛ زیرا این مسیر اصلی رضای الهی است که موجب احترام و نصرت الهی خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: ایشان بابرکت بودند، اهل سنت نیز بر اساس روش و سیره آن بزرگواران حرکت کرده اند زیرا همان مسیر قرآن و سنت رسول الله(ص) است؛ کسانی که این مسیر را پیموده اند پیرو واقعی آنان خواهد بود و در مقابل، هر گونه حرکت و کج راهی موجب خسران و نابودی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است