Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@03:39:57 GMT

طارمی: خطای من روی بازیکن چین آنقدر شدید نبود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۱۶۹۵

وی درباره دو کارته شدنش در بازی با چین و محرومیت از بازی با تیم ملی ژاپن ادامه داد: من واقعا در آن صحنه قصد تکل زدن نداشتم، اما لیز خوردم، فکر نمی‌کنم برخورد شدیدی بود که داور به خاطر آن به من کارت زرد بدهد، اما بعد از اینکه کارت گرفتم به داور اعتراض کردم، شاید از نظر تصویری برخورد شدیدی با بازیکن چین داشتم، اما آنطور شدید نبود که داور به خاطر آن به من کارت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طارمی در واکنش به محرومیتش از بازی با ژاپن اظهار داشت: تیم ملی بازیکنان خوب زیاد دارد و مهم نیست که من بازی کنم یا نه، ما باید به بازی با ژاپن تمرکز کنیم و همه پشت هم باشیم تا با یک برنامه‌ریزی خوب آن بازی را هم ببریم. 

طارمی در خصوص تیم ژاپن افزود: ژاپن همیشه تیم خوبی است و جزو تیم‌های مقتدر آسیاست که در جام‌ها  عملکرد خوبی دارد، اما ما هم تیم ملی ایران هستیم و در آسیا صدرنشینیم و امیدوارم که آن بازی را هم ببریم. 

مهاجم تیم ملی در خصوص موقعیت خوبی که مقابل چین از دست داد، گفت: خودتان دیدید دیگر! 

وی درباره اینکه به نظر می‌آمد داور بازی با بازیکنان ایران عصبانی بود، اظهار داشت: این داور قطری حدود ۸ بازیکن ما را خیلی خوب می‌شناسد، اما تقصیر رامین رضائیان بود، چرا که اول بازی می‌خواستم به داور بگویم که کارت زرد دارم، اما رامین گفت که اگر این حرف را بزنی روی مغز داور می‌رود، من هم به داور چیزی نگفتم و او به من کارت زرد داد، اما به هر حال داور است.

طارمی در خصوص اینکه تیم ملی به قهرمانی نزدیک شده، افزود: بی‌خیال این مسائل. فعلا همه تمرکز ما روی بازی با ژاپن است، ما باید پله پله پیش برویم، باید در ابتدا ژاپن را ببریم تا به فینال برسیم،‌ ان‌شاءالله که ژاپن را می‌بریم و بعد ان‌شاءالله به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چین بازی تیم ملی ژاپن تیم ملی ایران ایران مغز تیم ملی چین ژاپن محرومیت کارت زرد طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری آخرالزمانی از وقوع زلزله شدید در ژاپن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # ژاپن ، زلزله سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • تصاویری از قدرت زلزله شدید امروز در ژاپن
  • تصاویری آخرالزمانی از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • ببینید | تصاویری آخرالزمانی از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید