Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:46:28 GMT

کتاب جامع و هوشمند خط ایثار رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۲۴۱۸

کتاب جامع و هوشمند خط ایثار رونمایی شد

کتاب جامع و هوشمند خط ایثار حاوی چهل سال بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در دومین نشست شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کتاب جامع و هوشمند خط ایثار حاوی چهل سال بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت با مقدمه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت توسط دبیرخانه این شورا در 2100 صفحه و شش جلد تدوین و آماده چاپ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلد اول تا سوم این کتاب شامل بیانات کامل حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در جمع ایثارگران با محوریت ایثار و شهادت از سال 1357 تاکنون است، جلد چهارم کتاب هم شامل خاطرات ایشان از موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس و جلد پنجم نیز حاوی نامه‌ها و پیام‌هایی در این خصوص است، جلد آخر این کتاب نیز شامل عکس نوشته‌های طراحی‌شده با موضوع سخنان رهبر معظم انقلاب درزمینهٔ ایثار و شهادت است.


این کتاب علاوه بر جامعیت 40 ساله سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، هوشمند بوده و مخاطب با اسکن کردن «نمایه» تعبیه‌شده درروی هر مطلب، به منبع اصلی مطالب متصل شده و علاوه بر اطمینان از صحت مطالب، می‌تواند به فیلم، صوت، تصاویر و متن مطلب موردنظر دسترسی داشته باشد، همچنین به همراه این کتاب، یک لوح فشرده حاوی محتوای کتاب به‌صورت PDF و جلد ششم به‌صورت تصاویر باکیفیت چاپ و در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد تا بدون هزینه، دسترسی به مطالب ارزشمند کتاب میسر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل سالگی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد