Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی است که مهم‌ترین اخبار پیرامون مشخصات پرچم‌دار بعنی سامسونگ "Galaxy S10" می‌گذرد. به تازگی بنچمارک Geekbench اطلاعات جدیدی از مشخصات و عملکرد فنی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ منتشر کرده که نشان می‌دهد این مدل به پردازنده Exynos مجهز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعداد و ارقام این بنچمارک عملکرد ضعیف‌تر از حد انتظار را از گلسی اس ۱۰ نشان می‌دهد، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود این بنچمارک نشان دهنده ظرفیت کلی این مدل نبوده و مدل اصلی عملکردی بهتر خواهد داشت. البته این تنها یک پیش‌بینی است.

همانطورکه گفته شد اطلاعات منتشر شده عملکرد قابل انتظار از این مدل را نشان نمی‌دهد، در واقع با این ویژگی‌ها Galaxy S10 از پرچم‌دار سال گذشته اپل یعنی iPhone XS قدرت پردازشی کمتری خواهد داشت. این مدل مانند اس ۱۰ پلاس به پردازنده Exynos 9820 و ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. Galaxy S10 توانسته در این بنچمارک امتیاز ۹۵۷۰ را برای پرازش چند هسته‌ای و نمره بسیار خوب ۴۳۸۲ را در پردازش تک هسته‌ای دریافت کند. گلکسی اس ۱۰ پلاس در هر دو بخش نمراتی کمتر از S10 دریافت کرده که به نوعی عملکرد ناامید کننده‌ی این مدل را نشان می‌دهد، اس ۱۰ پلاس دربخش چند هسته‌ای امتیاز ۷۹۹۹ و در بخش تک هسته‌ای نیز امتیاز ۳۲۴۸ را کسب کرده است و این در حالی است که iPhone XS به ترتیب نمرات ۱۱۴۴۰ و ۴۸۲۳ را دریافت کرده بود.

با این عملکرد ثبت شده از پردازنده Exynos 9820 می‌توان گفت: این تراشه با تراشه Kirin 980 که در هوآوی Mate 20 Pro استفاده شده است، در یک سطح قرار می‌گیرند. همچنین تراشه کوالکام Snapdragon 855 نیز از پردازنده جدید سامسونگ قدرتی بیشتری دارد.

یک ماه تا معرفی گوشی گلکسی S10

تنها یک ماه تا معرفی گلکسی اس ۱۰ مانده، همانطور که انتظار می‌رود این مدل با دوربین اصلی سه‌گانه عرضه می‌شود. در این حالت احتمال می‌رود یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با روزنه متغیر، یک دوربین تله‌فوتو و یک دوربین با زاویه لنز عریض، سه سنسور تشکیل دهنده دوربین گلکسی اس ۱۰ باشند.

در طراحی جلو گوشی، صفحه نمایش ۶.۱ اینچی Infinity-O که دارای یک حفره برای دوربین سلفی است به همراه حاشیه باریک دیده میشود. درکناره‌ها دکمه Bixby، دکمه صدا و جک ۳.۵ هدفون نیز قرار گرفته است. این مدل در ۲۰ فوریه همزمان در آمریکا و انگلیس رونمایی می‌شود. مدل اصلی به همراه Galaxy S10E و Galaxy S10 Plus و البته مدل تاشو Galaxy Fold در این رویداد معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: نگاهی اجمالی به مدل میان رده هوآوی P اسمارت ۲۰۱۹

انتهای پیام/

اولین بنچمارک از گلکسی S10

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی‌ها چه در مورد بایدن می‌گویند؟

نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد درست است که جوانان آمریکایی از اسرائیل به دلیل حمله به غزه خشمگین هستند، اما تعداد کمی از آن‌ها در انتخابات برای رای دادن به جنگ اسرائیل-غزه توجه خواهند کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در واقع نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که نگرانی‌های اقتصادی در اولویت جوانان آمریکایی است.

در نظرسنجی جوانان مؤسسه سیاست هاروارد که اندکی قبل از موج تظاهرات و سرکوب دانشگاه در ماه گذشته انجام شد، آمریکایی‌های ۱۸ تا ۲۹ ساله عمدتاً بایدن را به خاطر مدیریت درگیری‌های غزه مورد سرزنش قرار دادند و ۷۶ درصد عملکرد وی را تایید نکردند.

در این میان ۱۸ درصد عملکرد او را تایید کردند. با این حال تنها ۲ درصد از آن‌ها آن را مهمترین نگرانی خود در انتخابات ارزیابی کردند، در حالی که ۲۷ درصد گفتند که بیشتر نگران مسائل اقتصادی هستند.

در نظرسنجی Economist/YouGov که اخیراً در اواخر آوریل انجام شد، ۲۲ درصد از رای دهندگان ۱۸ تا ۲۹ ساله تورم را به عنوان مهم‌ترین موضوع خود ذکر کردند. دو درصد سیاست خارجی را به عنوان دغدغه اصلی خود معرفی کردند.

داده‌ها نشان می‌دهد در عین حال که جوانان آمریکایی از شیوه مدیریت بایدن در بحران غزه راضی نیستند، اما این موضوع، فاکتور مهمی در رای دادن آن‌ها در انتخابات ۲۰۲۴ به حساب نمی‌آید.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی‌ها چه در مورد بایدن می‌گویند؟
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • عملکرد دیدنی بوکایو ساکا در دیدار مقابل بورنموث از نگاه دوربین باشگاه آرسنال / فیلم
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • آیفون ۱۶ و تغییراتی که راحت لو رفت!
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر