Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:31:23 GMT

رونالدو خواهان حضور مارسلو و برونو آلوز در یووه

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۳۴۹۷

رونالدو خواهان حضور مارسلو و برونو آلوز در یووه

به گزارش روزنامه ایتالیایی توتواسپورت، کریستیانو رونالدو به مدیران باشگاه یوونتوس اعلام کرده انتقال مارسلو و برونو آلوز به این تیم ایتالیایی بهترین تصمیم‌های نقل و انتقالاتی یووه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی توتواسپورت اعلام کرد که کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس از مدیران این باشگاه ایتالیایی درخواست کرده که برای انتقال مارسلو و برونو آلوز به یووه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رونالدو، انتقال این دو ستاره به تورین را بهترین تصمیم‌های نقل و انتقالاتی یووه خوانده است.

 

رونالدو که بعد از انتقال جنجالی از باشگاه سابقش رئال مادرید به یوونتوس، حالا به نظر می‌رسد با سری آ سازگار شده و خودش را پیدا کرده، تا کنون در فصل جاری برای یووه 16 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است. به گزارش توتو اسپورت، رونالدو حالا در یوونتوس به حدی از اعتماد به نفس رسیده که از مدیران باشگاه خواسته همبازی سابقش در رئال مادرید، مارسلو و همبازی‌اش در تیم ملی پرتغال، برونو آلوز را به تورین منتقل کنند.

 

 

باید دید آیا مدیران یونایتد خواسته‌های رونالدو را برآورده خواهند کرد یا نه. البته انتقال آلوز تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد چرا که گزارشها نشان می‌دهد مهدی بن‌عطیه احتمال قصد ترک یووه را دارد. در صورت خالی ماندن پست بن‌عطیه، انتقال برونو آلوز از پارما می‌تواند برای یووه گزینه مناسبی باشد.

 

 

اما در مورد مارسلو باید دید که آیا ستاره برزیلی می‌تواند رئال مادرید را برای خروج از این تیم راضی کند. در حال حاضر الکس ساندرو گزینه اول پست دفاع چپ در یوونتوس است و اگر فصل آینده مارسلو و ساندرو در ترکیب یووه حضور داشته باشند انتخاب از میان این دو ستاره برزیلی برای ماسیملیانو آلگری کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای روملو در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان حریف هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس

 

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)