Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:40:03 GMT

معلمی که اسطوره پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۳۹۲۷

معلمی که اسطوره پرسپولیس شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکووچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که سابقه مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران و کرواسی را دارد، در مصاحبه‌ای بیان کرد، پیش از شروع دوران مربیگری به عنوان معلم در مدارس فعالیت می‌کرد.

برانکو سابقه سومی در جام جهانی ۱۹۹۸ همراه با کرواسی، قهرمانی لیگ برتر کرواسی، قهرمانی لیگ برتر ایران و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد و درصدد است تا در لیگ هجدهم نیز همراه با سرخپوشان مقام قهرمانی را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در همایش پیروزی‌های پس از شکست شرکت کرده بود، در ابتدا صحبت هایش بیان کرد، پیش از حضور در دوران مربیگری به عنوان معلم در مدارس فعالیت می‌کرد و به همین دلیل بود که به فوتبال آمد تا به بازیکنان هم مطلبی را بیاموزد.

ایوانکوویچ امید زیادی دارد تا همراه با سرخپوشان بتواند به قهرمانی برسد و در لیگ برتر فوتبال ایران هت‌تریک کند.

پرسپولیس اکنون با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان و پدیده در رده سوم لیگ قرار دارد و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ باید با پدیده رو در رو شود.

بیشتر بخوانید:

 تیم ملی فوتبال امید ایران با پرسپولیس بازی نمی‌کند

پرسپولیس ۲ – اوپن بلژیک ۱ / آغاز برد‌های پرسپولیس در نیم فصل دوم

۳ بازیکن پرسپولیس مصدوم شدند

انتهای پیام/

برانکو ایوانکوویچ پیش از دوران مربیگری چه شغلی داشت؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • معلمی با کوله باری از خاطرات مبارزه با ظلم و ستم
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان