Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق قطر، در تائید روند فزاینده عادی‌سازی روابط بین ریاض و تل‌آویو و زمینه‌سازی برای سفر آینده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم رژیم صهیونیستی، به عربستان، ایدی کوهن، روزنامه‌نگار صهیونیست و پژوهشگر مرکز مطالعات «بگین سادات» فاش کرد خالد بن علی بن عبدالله الحمیدان، رئیس دستگاه اطلاعات عربستان سعودی، به فلسطین اشغالی سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «هدهد ملک سلیمان، فرزند ملک داود، اکنون در تل‌آویو حضور دارد. خالد بن علی بن عبدالله الحمیدان، رئیس اطلاعات کل عربستان سعودی

او افزود: این سفر از فرودگاه ملک عبدالعزیز در جده به امان و از آنجا به فرودگاه بن گوریون انجام شد و اکنون وی در تل‌آویو است.

این خبر پس از آن بود که خبر‌های مربوط به سفر پنهانی عبدالله بن زاید، وزیر امور خارجه امارات، و برادرش طحنون بن زاید، مشاور امنیت ملی، به تل‌آویو در سطح رسانه‌ها فاش شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است