Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در ادامه جشنواره قرآنی مدهامتان با شرکت اعضای کانون های مساجد شهرستان خرم آباد در مصلی الغدیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد ابدالی پور»، در  حاشیه برگزاری این آزمون، افزود: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کردستان در حاشیه برگزاری این آزمون قرآنی گفت: برگزاری آزمون صحت قرائت نماز یکی از قسمت های جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله شهرستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، با بیان اینکه این آزمون بین بیش از 200 شرکت کننده خرم آبادی برگزار شد، افزود: مرحله شهرستانی این آزمون در سراسر شهرستان های استان برگزار شده است.

 

وی اظهار داشت: جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله شهرستانی و استانی در استان ها برگزار شده و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این جشنواره معرفی می شوند.

 

ابدالی پور، افزود: جشنواره «مدهامتان» با هدفت ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان قرآنی در مسابقات فنی و تخصصی اوقاف و حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طراحی و اجرایی شده است.

 

وی، اظهار کرد: این مسابقات در سنین ۱۶ تا ۳۰ سال در رشته قرائت (تحقیق) و حفظ کل ویژه خواهران و برادران و در مقطع سنی ۷ تا ۱۶ سال هم در رشته‌های قرائت (ترتیل)، حفظ جز ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی و نقاشی آیات ویژه برادران و برای خواهران در این مقطع سنی هم در رشته‌های قرائت (ترتیل)، حفظ جز ۳۰ و نقاشی آیات برگزار می‌شود.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد با ایجاد فضای رقابت سالم، آشنایی بیش‌ازپیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی برای تقویت فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد و شناسایی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان است.

 

ابدالی پور، اظهار کرد: شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پر نشاط‌تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع نمایشگاه کتاب خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرس تی وی صحت قرائت نماز کانون های فرهنگی هنری مساجد مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران