Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@03:13:50 GMT

برگزاری همایش «طلایه‌داران فاطمی» در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۵۱۵۳

برگزاری همایش «طلایه‌داران فاطمی» در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، جمعه، پنجم بهمن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایش بزرگ «طلایه‌داران فاطمی» با حضور تشکل‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی و مبلّغان دینی استان لرستان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد.
این همایش با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب، با حضور مبلغان و طلاب برگزار شد تا در آستانه 40 سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب، مبلغان در راستای تعمیق باورهای انقلابی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در این همایش، با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت «فجر فاطمی»، در مساجد روستایی و شهری استان برگزار خواهد شد .
وی با بیان این‌که گفتمان‌های انقلابی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان با هدف تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب و راهکارهای مقابله با تهدیدات دشمنان برگزار می‌شود، اظهارکرد: برگزاری محافل انس با قرآن، غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس انقلابی و همایش‌های نقش حضور اقشار مختلف مردم و صنف‌های گوناگون در پیروزی انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های محوری فجر فاطمی امسال در نقاط مختلف استان لرستان است .
مدیرکل تبلیغات اسلامی  لرستان با بیان این‌که علاوه‌بر حضور مستمرقریب‌به 600 مبلغ بومی در مناطق مختلف استان از ظرفیت و توان تبلیغی قریب‌به 250 مبلغ اعزامی نیز استفاده خواهد شد، اضافه کرد: مبلغان در این ایام با تمام توان تلاش خواهند کرد تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی را در بین آحاد مردم نهادینه کنند .

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی همایش طلایه داران فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود