Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:26:36 GMT

اولویتم حضور در مسابقات المپیک 2020 توکیو است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۵۳۳۹

اولویتم حضور در مسابقات المپیک 2020 توکیو است

سعید عبدولی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تصمیم گرفتم با حضور مجدد محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به تیم ملی باز گردم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
دارنده مدال طلای رقابت های جهانی درخصوص رقابت های بین المللی جام تختی گفت: سطح مسابقات در حد نسبتا مطلوبی بود؛ میزبانی خوب اندیمشک به نوعی یک شاهکار ورزشی به شمار می رود چراکه تاکنون در کل عمر ورزشی ام این گونه میزبانی را ندیده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این تورنمنت نوید آن را می دهد که در سال های آینده شهرستان اندیمشک میزبان مسابقات مهمتری همچون جام جهانی و جام باشگاه های جهان باشد.
عبدولی درخصوص وضعیت کشتی گیران خوزستانی حاضر در این رقابت ها گفت: بچه های خوزستان همگی خوب کشتی گرفتند و عملکرد آنها راضی کننده بود البته سطح مسابقات آن گونه که باید بین المللی نبود و تنها 2 کشتی گیر کوبایی از عملکرد خوبی برخوردار بودند که به فینال مسابقات راه یافتند.
وی درخصوص وضعیت آمادگی خود نیز اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستم و قرار است 10 بهمن به تورنمنت وهبی امره ترکیه اعزام شوم؛ امیدوارم با عملکرد خوبم در این رقابت ها جواب اعتماد بنا را بدهم.
دارنده مدال برنز مسابقات المپیک افزود: تمام تلاش خود را انجام می دهم تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و به رقابت های المپیک اعزام شوم.
وی گفت: به طور قطع به دنبال کسب مدال هستم و تمام سعی خود را برای این کار انجام می دهم.
به گزارش ایرنا رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه به میزبانی اندیمشک در حال برگزاری است.
9879/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اردوی تیم ملی المپیک تیم ملی کشتی فرنگی جام جهانی جهان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم