Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:20:44 GMT

۲۲ بهمن ماه باید نماد عزت و استقلال کشور باشد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۵۶۹۴

۲۲ بهمن ماه باید نماد عزت و استقلال کشور باشد

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به آغاز دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارداشت: بر همه لازم و واجب است تا با توجه به توطئه دشمنان، در مراسمات گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی حضور پررنگ و فعال داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال تمام مسئولان و دستگاه های اجرایی در کنار مردم فارغ از تمام دیدگاه های سیاسی و جناحی برنامه های دهه فجر را با شکوه هر چه تمامتر برگزار کنند افزود: تمام تلاش دشمنان نظام در راستای ناکارآمد جلوه انقلاب اسلامی است که باید دستاوردهای انقلاب اسلامی بخوبی اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ارومیه در ادامه لزوم بزرگداشت مناسب ۱۲ بهمن ماه را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد پیشرفت علمی در مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و این ایام فرصت مناسبی برای نمایش پیشرفت های نظام اسلامی است.

حجت الاسلام قریشی در ادامه با اشاره بحث فیلترینگ فضای مجازی و لزوم ایجاد زیرساخت های لازم در این زمینه عنوان کرد: در حال حاضر برخی مسئولان در خصوص فیلترینگ یا عدم فیلترینگ فضای مجازی نظرلاتی ارائه می‌دهند که جای شبهه دارد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه باید مقدمات و زیرساخت‌های راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تأمین شده و سپس موضوع فیلترینگ مطرح شود افزود: هیچ فرد و خانواده‌ای دوست ندارد که فرزندش در فضای مسموم مجازی که امروز به راحتی در دست همگان قرار دارد باشد و در بحث فیلترینگ نخست باید مقدمی چینی شده و زیرساخت‌ها تامین شود.

کد خبر 4523149

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ارومیه خطبه های نماز جمعه سید مهدی قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند