Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدین هادی‌نژاد مدیرکل راه‌آهن استان تهران، در مراسم راه‌اندازی درزین ریلی پلیس اظهار داشت: شهریورماه امسال بود که به دلیل سرقت برخی ادوات خط آهن تهران -قم در کیلومتر ۴۶ سانحه‌ای برای قطار باری رخ داد و سه لکوموتیو سنگین و ۶ واگن باری به صورت کامل از خط خارج شدند و خط ریلی تهران - قم - اهواز - خرمشهر مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:‌ با تلاش پلیس همان روز سارقان این ادوات ریلی دستگیر شدند، اما یک میلیارد تومان خسارت در حوزه قطار باری و لکوموتیو به ما تحمیل شد. 

مدیرکل راه‌آهن استان تهران تاکید کرد: سرقت از راه‌آهن به معنای سرقت اسلحه از محل‌های نظامی است و این به مجموعه هم ابلاغ و حکم شده است، اگر ادواتی یا حتی پیچی از خطوط ریلی سرقت شود، به معنای سرقت اسلحه ماموران نیروی انتظامی است. 

هادی‌نژاد افزود:‌ امروز با تلاش ماموران پلیس راه‌آهن، امنیت کامل برقرار است و دغدغه‌ای بابت سرقت ادوات خطوط نداریم و در سه حوزه تهران - گرمسار، تهران - ورودی قم، تهران - ایستگاه قزوین ماموران پلیس راه‌آهن نظارت کامل بر امنیت مسیر دارند. 

وی با بیان اینکه برای اولین بار است پلیس ریلی و درزین ریلی پلیس راه‌اندازی می‌شود، گفت:‌ این اقدام در راستای ارتقا امنیت خطوط ریلی است.

مدیرکل راه‌آهن استان تهران ادامه داد: تونل ۱۰ کیلومتری راه‌آهن مربوط به خط آهن تهران - تبریز در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران پیش از این با مشکلات بزرگ سرقت ادوات مواجه بود، این تونل چهار خط رفت و برگشت ریلی دارد، اما توسط سارقان ناامن شده بود، عده‌ای سارق مدام وارد این تونل می‌شدند و تجهیزات تونل و ادوات خط آهن را به سرقت می‌بردند، اما با همکاری پلیس، این سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس