Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا از اهداف اولیه کنفرانس ورشو گفت: آمریکا ابتدا هدف کنفرانس ورشو را متعادل کردن ایران معرفی کرد و هم‌اکنون تعادل در خاورمیانه را مطرح می‌کنند که نوعی عقب‌نشینی از مواضع ضد‌ایرانی است. به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام محسن قبادیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زیراب با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: فضایل وجودی حضرت فاطمه زهرا(س) و اهمیت وجودی ایشان در کلام پیامبر گرامی اسلام وجود دارد که ایشان را سرور همه زنان عالم از ابتدا تا انتهای خلقت معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این معرفی توسط پیامبر گرامی اسلام بیانگر آن است که حضرت فاطمه زهرا(س) برای تعالی و پیشرفت، الگو ارزشمندی است.

امام جمعه موقت زیراب با شاره به نقش والای زن در اسلام تصریح کرد: عده‌ای اراده کردند که بانوان از الگوی برتری مانند حضرت فاطمه زهرا(س) غافل شوند و زنان را به انحراف بکشانند.

قبادیان افزود: با تأسف فراوان، برخی از سلبرتی‌هایی که توان اداره زندگی خود را ندارند به عنوان الگو و اسوه بزرگ‌نمایی می‌شوند و این افراد که برای سعادت و تعالی و حفظ ارزش‌های جامعه و نگاه کالایی و ابزاری به زن با شعار‌های زینت‌داده شده نگاه می‌کنند در جامعه مطرح هستند.

وی با اشاره به عقب‌نشینی آمریکا از اهداف اولیه کنفرانس ورشو اظهار کرد: آمریکا ابتداهدف کنفرانس ورشو را متعادل کردن ایران معرفی کرد و هم‌اکنون تعادل در خاورمیانه را مطرح می‌کنند که نوعی عقب‌نشینی از مواضع ضد‌ایرانی است.

امام جمعه موقت زیراب به برجام اشاره و خاطرنشان کرد: ورود فرانسه، انگلیس و آلمان برای نجات برجام از لطیفه‌های خنده‌دار دنیای امروز است.

قبادیان با اشاره  به 4 ساله شدن حکومت ملک سلمان در عربستان  گفت: رکورد تازه در سرکوب مخالفان و زندانی بودن بیش از 50 فعال زن در این کشور همراه است.

وی به نامه 8 وزیر به رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسخ ایشان درباره تضمین غرب برای رعایت توافق‌نامه و حفظ منافع کشور اشاره کرد.

امام جمعه موقت زیراب در پایان به دستاورد‌های دانشگاه پردیس بهشتی زیراب سوادکوه اشاره کرد و گفت: استخراج نانو الیاف سلولز از ضایعات گندم، طرح پانسمان ویژه با ساختاری شبیه پوست توسط محققان پردیس بهشتی زیراب سوادکوه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی